Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 in 1: Convertible Laptop en Tablet

Pagina: 1
Acties:

• Hakuna_Matata
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-07-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk surfen en Microsoft Office.

Wat is je budget?
Budget is rond de €500-€600 (op zich te rekken naar max. €700, maar liever niet).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, accuduur en gewicht is daarom erg belangrijk! In verband met het gewicht ben ik op zoek naar een laptop van 13,3" (liefst niet zwaarder dan 1,8 kg oid). Kleiner dan 12" liever niet.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Omdat ik regelmatig op de bank zit als ik aan het internetten ben, vind ik een tablet/touch screen erg handig. Maar als ik lange stukken moet schrijven, wil ik ook een echt toetsenbord hebben. Best of both worlds dus! Ik zit zelf te denken aan een 2 in 1 apparaat, zoals de Asus Transformer Book Flip TP300LA of de Dell Inspiron 13 7000 Series 2-in-1 (ik zie alleen de i5 versie van de Dell staan in de Pricewatch).

De Inspiron heeft een beter scherm, is lichter en is goedkoper (€510 met VIP code ten opzichte van €599 voor de Transformer). Aan de andere kant heeft de Transformer een werkgeheugen van 6 GB ten opzichte van 4GB in de Inspiron en lijkt de Transformer een langere accuduur te hebben. In beiden zal ik een SSD willen plaatsen, dus wil ik de prijs zo mogelijk drukken. Wat denken jullie van bovengenoemde en is er een ander apparaat waar ik naar móet kijken!?

Alvast dank voor jullie input! _/-\o_

P6 MY22

• Hakuna_Matata
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-07-2024
Niemand???

P6 MY22

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 12:04
Bumpen is eigenlijk niet netjes, maar ik zie dat het al een tijdje geleden is, dus vooruit:

Als het alleen surfen en office is dan kan je beter een aparaat als dit pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart pakken.
Het gebrek aan opslag kan je oplossen met een dropbox-account, of bij een andere clouddienst.

Als het omklappen geen vereiste is heeft acer de v3-371-serie. Dit zijn machines die verassend goede specs hebben voor hun prijs. Voor jou zou de pricewatch: Acer Aspire V3-371-39JC erg interessant zijn, maar hij kan niet omklappen zoals de dell en asus dat kunnen.

Verwijderd

Werkgeheugen is niet het meest prijzige aspect om zelf up te graden. Ik moet zeggen dat die 2 in 1 van Dell er aardig professioneel uitziet. Overigens ben ik wel benieuwd naar de levensduur van deze hybrides, aangezien het toch als twee apparaten moet functioneren.

Persoonlijk denk ik dat je al 2/3 goede hybrides hebt om uit te kiezen, dus dit wordt meer een keuze voor jou. Het werkgeheugen zou ik niet als doorslaggevende factor laten meewegen ;)

Succes!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:27

StrongArmLance

Endless flow

hydrargyrum schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Bumpen is eigenlijk niet netjes, maar ik zie dat het al een tijdje geleden is, dus vooruit:
Inderdaad... De OP is van vorig jaar... Het verbaast me dat de quick reply nog niet was verborgen ;)

Een Asus T100 zou ik iig niet nemen. Als je daaraan zat te denken. Kan ik in alle toonaarden afraden.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Lenovo heeft met de Yogo Pro serie een aantal goede convertibles in huis, echter deze zijn aanzienlijk hoger dan je huidige budget; de goedkoopste is EUR 787 dan heb je wel een i5 ipv i3, een beeldscherm met als resolutie 1920*1080 ipv 1366*768

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:27

StrongArmLance

Endless flow

Vidra schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:18:
Lenovo heeft met de Yogo Pro serie een aantal goede convertibles in huis, echter deze zijn aanzienlijk hoger dan je huidige budget; de goedkoopste is EUR 787 dan heb je wel een i5 ipv i3, een beeldscherm met als resolutie 1920*1080 ipv 1366*768
Voor een goede stevige convertible betaal je al snel heel veel, mijn mening is dat je beter een laptop én tablet kan kopen.

Anders een keer de mediamarkt oid binnen lopen en alles testen (qua mechanismen, bouwkwaliteit etc)
Pagina: 1