Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binenkort mijn OnePlus One binnen, en zou willen weten hoe ik deze het beste kan verdedigen tegen diefstal. Natuurlijk bedoel ik dan dat het apparaat troefjes heeft om gevonden te worden nadat het gestolen is :)

Ik heb onder anderen Avast en LookOut gezien, en op zich zien deze apps er goed uit. Ik vraag me alleen af wat jullie gebruiken.

Persoonlijk zou ik een feature als deze heel handig vinden:
Wanneer de pin om het toestel te unlocken foutief wordt ingevoerd, dan wordt een tijdstip, locatie, geluidsfragment en foto m.b.v. frontcamera naar een vastgesteld e-mailadres gestuurd. (Hiervoor moet de sim er natuurlijk nog in zitten)

Is een dergelijke optie beschikbaar in een app?

Ik ben ook gewoon benieuwd naar welke apps door de medetweakers gebruikt worden, en misschien zelfs ervaringen met deze apps; oftewel, heeft een dergelijke app ooit je telefoon kunnen redden?

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 16:33
Jammer dat deze discussie na 1 reactie al doodgebloed is, want ik vraag me hetzelfde af.
Wat is de beste gratis optie, en wat is de beste optie die eenmalig maximaal 5 euro kost (geen abonnement dus).

Dit artikel beschrijft een aantal apps, maar het artikel is alweer een paar jaar oud, en er komt niet echt een duidelijke conclusie uit. De ontwikkelingen gaat natuurlijk ook snel, dus misschien zijn er nieuwe apps op de markt, of zijn de features van de genoemde apps verbeterd.

Welke app(s) gebruikt de tweaker om zijn Android device te vinden/beheren nadat het gestolen was/zou zijn?

Verwijderd

Standaard heeft google tegenwoordig zelf een 'find my phone' functie in het os.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:52

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

En een dief met any basic kennis van android wiped je telefoon en alle tracking apps zijn waardeloos.

Je zou een tracker oid moeten hebben die een simpele wipe overleeft (dat enkel iemand met goed verstand van zaken die tracker eruit krijgt).

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 29-05-2015 10:55 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:36
Tja of je haalt de simkaart eruit en zet wifi uit, dan ben je m ook volledig kwijt.
Beste is gewoon om je telefoon niet kwijt te raken. ;)

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Op de Android 5 Samsungs kun je via het Samsung account je toestel "op slot" gooien met een heractiveringsvergrendeling. Maar goed, TS heeft een One plus 1 .. AVG heeft ook een anti-diefstal module met pincode beveiliging welke ook de recovery beschermt..

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Pagina: 1