Mxstream & Xs4all..

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
damn.. ik denk ik ga ff leuk halfliven..

NOO WAY.. ping van 350!!?!?!?!
normaal is 50 ofzo..
(keb ADSL 1024)

zijn ze nu bij XS of bij KPN WEER aan et kutten ofzo??

ik word er niet goed van :(

zodra cistron hier is. (alphen a.d rijn)
(via dat linesharing ofzo..) dan neem ik cistron (phone blijft dan bij KPN)

zijn er NU ook andere Xs KPN gebruikers met een ZUIG verbinding online?

Verwijderd

Ik wacht geduldig af...

zie signature

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Hmm, ik heb over het algemeen geen problemen met de snelheid ofzo, behalve als ik langer dan 40 uur online ben, dan krijg ik niks meer binnen en kan ik niet surfen.

Het kan misschien ook liggen aan je hoeveelheid data die je binnen krijgt, want xs4all hanteert een fair use policy.

Nieuw, nu met Twitter

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 juni 2001 00:14 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik wacht geduldig af...

zie signature
Ik wacht ook, binnen 4 weken heb ik hier Fast ADSL liggen via Xs4kosten.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Heb hier nooit last van. Heb ook XS4All ADSL op m'n werk, maar daar staat het vaak dagen achter elkaar aan, en de ping is altijd laag. Helaas alleen zo nu en dan een paar uurtjes down door KPN problemen...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Ik heb hier ook nergens last van. Goede pingtijden en soms 11 dagen achter elkaar online!

2678 ln

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Neowam
  • Laatst online: 14-08 00:20

Neowam

[Booting...]

Geen enkele keer een disconnect gehad en mijn server is nu al ruim 3 maanden online op internet.

Regio Rotterdam

Greetz Tarz... :z

Verwijderd

Ik heb @home en ik ben sinds mijn abbo afsluiting nog niet offline geweest. Zeer tevreden. Alleen de upstream van 16 kb/s zuigt een bietje. Zeker als je een zerver draait.

Verwijderd

DSC: ik heb ook XS4ALL & MXstream in Alphen a/d Rijn en mijn ping is prima!! Meestal zit ik tussen de 30 en de 70, met uitschieters naar 10 en 100.

Misschien kan het schelen op welke centrale je zit? Alphen Centrum of Ridderveld?

Verwijderd

Als je ADSL via Cistron wilt, willen hun perse dat je ook via hun aan het telefoonnetwerk zit, dus dan mag je geen KPN meer hebben.......

• Foxke
  • Niet online
Op donderdag 14 juni 2001 00:14 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik wacht geduldig af...

zie signature
En bij mij ook :)

|
V

Verwijderd

Geduld is een schone zaak maar toch... ;(

• Statix
  • Laatst online: 16-08 22:19
Ik heb adsl in utrecht en wat mij opvalt is dat ik op server van bijv. xs4all een lage ping heb(50-60) maar als de server bijv. in de uk ligt schiet mijn ping omhoog naar de 200-400. Zelfs met mijn casema abbo haalde ik daar ping 150-200 (!!) :?

Verwijderd

Ah! vandaag de brief van KPN ontvangen. ADSL is mogelijk op mijn lijn en ik krijg binnen 4 weken het DHZ pakket :) ik kan niet wachten.. :9~

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op woensdag 13 juni 2001 23:53 schreef DSC het volgende:
damn.. ik denk ik ga ff leuk halfliven..

NOO WAY.. ping van 350!!?!?!?!
normaal is 50 ofzo..
(keb ADSL 1024)

zijn ze nu bij XS of bij KPN WEER aan et kutten ofzo??

ik word er niet goed van :(

zodra cistron hier is. (alphen a.d rijn)
(via dat linesharing ofzo..) dan neem ik cistron (phone blijft dan bij KPN)

zijn er NU ook andere Xs KPN gebruikers met een ZUIG verbinding online?
Hmm, ik heb ook ADSL bij XS4ALL en ik had dit gisteren ook, zal inmiddels wel verholpen zijn

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:41 schreef FRaGMaN het volgende:
Ah! vandaag de brief van KPN ontvangen. ADSL is mogelijk op mijn lijn en ik krijg binnen 4 weken het DHZ pakket :) ik kan niet wachten.. :9~
haha, ik volgende week vrijdag al.....>:)
En ik zit 250m van de centrale vandaan :9

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 22:22 schreef -VnCnT- het volgende:

[..]

haha, ik volgende week vrijdag al.....>:)
En ik zit 250m van de centrale vandaan :9
als ik uit mijn raam kijk zie ik de centrale aan de overkant van de straat >:)

Verwijderd

Misschien een beetje stupido vraag maar euh hoe weet je waar de kpn centrale staat in je woonplaats. Met andere woorden hoe ziet zo'n centrale eruit. Ga ik morgen meteen zoeken en de afstand opmeten >:)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op Friday 15 June 2001 09:12 schreef DrDee het volgende:
Misschien een beetje stupido vraag maar euh hoe weet je waar de kpn centrale staat in je woonplaats. Met andere woorden hoe ziet zo'n centrale eruit. Ga ik morgen meteen zoeken en de afstand opmeten >:)
Ze verwarren een centrale met een wijkverdeler...

Verwijderd

Hoe moet je het doe-het-zelf pakket eigenlijk betalen? Aan de PTT contant, word het afgeschreven of krijg je een acceptgiro oid? Ik krijg namelijk, net zoals vele anderen zie ik nu, binnen 4 weken het pakket thuisbezorgd... alvast bedankt!

• xxfile
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Op vrijdag 15 juni 2001 11:33 schreef Flippo-dealer het volgende:
Hoe moet je het doe-het-zelf pakket eigenlijk betalen? Aan de PTT contant, word het afgeschreven of krijg je een acceptgiro oid? Ik krijg namelijk, net zoals vele anderen zie ik nu, binnen 4 weken het pakket thuisbezorgd... alvast bedankt!
Het DHZ pakket komt gewoon op je normale telefoonrekening te staan (dus naast je telefoonfkosten komt ook je modem/abbo-kosten erop te staan). Het is afhankelijk van jou hoe je die rekening betaald (acceptgiro of autmatisch).

Iig veel plezier met ADSL, want het is fantastisch.

Nieuw, nu met Twitter

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb met mijn MXstream van planet internet ook storingen de laatste dagen..wordt er gek van!!

Verwijderd

Er is helemaal geen fair use policy... ik heb wel eens in 1 maand 40gb naar binnen getrokken en heb er nooit iets van gehoord

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

/me is ook nog aan het wachten ;)

Verwijderd

Wat ben ik blij dat ik mijn kabeltje nog gewoon heb zeg..... adsl zuigt echt!

Verwijderd

Nou, ik heb altijd lage pingen. 40 ms op wanadoo UT servers. Ik heb veel minder HOPS dan bij een chello aansluiting en een veel stabielere verbinding en een veel deskundigere en betere klantenservice.

Nemen jullie maar mooi chello, dan neem ik xs4all adsl.

Verwijderd

Mijn buurman heeft adsl... ik heb kabel en ik heb een snellere verbinding! Hij betaald ook nog eens 20 piek per maand meer abonnementskosten...

Verwijderd

Ik ken het probleem en bij mij (Haarlem) komt het steeds vaker voor :(

Ik kan af en toee helemaal geen conecties maken .Dan stuurt de helpdsk van XS me door naar kpn waarbij ze men complete config WEER willen weten.

Mijn verbinding begint steeds brakker te worden.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ja dat al allemaal wel, maar ik ben veel blijer met een lagere ping met ADSL dan een hogere ping met ISDN. Mijn KPN rekeningen zijn dramatisch gedaald (evenals hun aandeel hehehe)

Verwijderd

Ik heb er ook weer last van!
7 weken geleden begon het , opeens pings van 200-700 in de avond. Toen was het opeens verholpen, maar sinds gisteren is het weer.
Nu is mijn ping naar xs4all.nl weer 120, dat zal wel weer oplopen naar 500 in de loop van de avond. :(

Ik heb zo'n spijt dat ik xs4all heb gekozen als provider, want het is werkelijke de enige provider die deze problemen heeft :( :( :(

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Bah ik heb het nu ook weer.
Pings tussen de 300 en de 700, en daar neem je dan ADSL voor :(
Downloaden gaat nog wel smokinŽ by the way

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1