Kun je met je gebruikersnaam en pass overal inloggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Stel, ik heb nu een willekeurig Kabel abonnement.
En ik ben dan uiteraard in het bezit van het bijgeleverde modem.

En ik ben i.v.m. een studie een langere periode door de weeks op een ander adres
woonachtig. En daar heb ik ook via de zelfde provider een active kabel aansluiting
(maar dan wel alleen analoge TV) Kan ik dan mijn modem op dat adres dan ook
gewoon aansluiten, en door middel van mijn account gegevens (usernaam + Paswoord)
daar ook een netwerk verbinding opzetten? Of is dat echt adres gebonden ?

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremmart
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-05-2023
Heb je dat al aan je provider gevraagd? Misschien is er in overleg iets te regelen. Voor zover ik weet is internet inderdaad adresgebonden.

[ Voor 56% gewijzigd door Bremmart op 28-12-2014 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 12:39
Settopboxen werken wel die kun je gewoon verplaatsen (is mijn ervaring bij UPC dit omdat ze ook het digitale signaal standaard meesturen). Daar zit namelijk een een kaart in die wordt bekeken. Aan de hand van die kaart krijg je je zenders. Het internetdeel zit er standaard niet op en zul je vermoedelijk extra moeten afnemen.(is namelijk extra geld voor ze).

Ziggo weet ik niet hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-10 13:58

WeirdEye

Eindbaas

Ook docsis frequenties staan op de kabel, hierop komt je modem online.

Technisch zou het moeten kunnen, mits het dezelfde provider is.
Je kan het proberen, maar ik denk niet dat je hierop support krijgt van je provider, dan zou het officieel verhuisd moeten worden.

Je titel is niet echt duidelijk overigens, dit heeft niets ermee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt als: je ouders zijn op vakantie en je wilt hun kabelmodem even lenen ;)

Vwb Ziggo kan ik zeggen: kabel internet en telefonie werken. Zelfs nog op het nummer dat geregistreerd is, al is dat aan de andere kant van NL. Alleen digitale TV werkt niet, want dat is echt regiogebonden.
Heb e.e.a. zelf meegemaakt tijdens onze verhuizing. Was gewoon inpluggen van het zelfde spul en gaan. Hoefde zelfs het modem niet opnieuw aan te melden.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 17:12
Ziggo kan niet controleren vanaf welke aansluiting jouw modem online komt.

Vermits dat de CAI aansluiting actief is op dat adres (check of je analoog TV signaal ontvangt) gaat dit werken. Indien je binnen hetzelfde verzorgingsgebied blijft (Ziggo Zuid / Ziggo Noord / Ziggo West) hoef je het modem ook niet opnieuw te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
andy88 schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:09:
Ziggo kan niet controleren vanaf welke aansluiting jouw modem online komt.
Wel welke straat hoor ;) Maar niet specifieker inderdaad.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Moet er niets in de wijkcentrale of aan de ziggokant worden geactiveerd? Anders zou iedereen met een TV only abonnement het internet opkunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 17:12
Megamind schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:51:
Moet er niets in de wijkcentrale of aan de ziggokant worden geactiveerd? Anders zou iedereen met een TV only abonnement het internet opkunnen.
Je modem dient inderdaad geactiveerd te zijn op een actief abbonement, dat is hier ook het geval.
Pagina: 1