Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ad by unisales, spyware

Pagina: 1
Acties:

• Bauckel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-02 00:41
Hallo,

Sinds vandaag heb ik last van het verschijnsel ''Ad by unisales''.
Ik krijg op elke website die ik open reclameadvertenties te zien met het bericht: Important message congratulations you have won 1 new price.

Als browser gebruik ik Chrome. Als ik bij extensies kijk staat unisaalles 2.0 ingeschakeld, telkens als ik deze uitschakel en verwijder stoppen de advertenties. Bij het opnieuw opstarten van Chrome komen de advertenties weer terug. Hoe krijg ik deze reclame weg?

Ik heb Ad-Aware, Spybot, CC cleaner en AdwCleaner al gebruikt.

• Bauckel
Opgelost

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Fijn voor je. Mogen wij ook weten hoe?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Bauckel
Bij de extensies gekeken vanuit waar de extensie wordt geladen. Dit kwam vanuit een map op de harde schijf. Deze map verwijderd. Probleem opgelost.

• KotR56
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-07 11:47
Waar die map staat vind je wanneer je "Ontwikkelaarsmodus" aanvinkt.

Verwijderd

alle genoemde virusscanners en programmatjes tegen malware laten draaien
en nu ook deze stappen opgevolgd, want ook ik had last van een hardnekkige extensie die steeds terug kwam

Ik wilde hier een reactie plaatsen hoe blij ik met al deze informatie was
want nu zal het wel weg zijn!
maar nee! ik blijf nog steeds die pop ups krijgen (adsvrmedia enz)
nog meer tips??

de viruscanners en andere scanners vinden niets meer?
ik word gillend gek van die pop ups! 8)7 8)7 8)7

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:04
KotR56 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:12:
Waar die map staat vind je wanneer je "Ontwikkelaarsmodus" aanvinkt.
Bedankt voor de tip, werkt d:)b

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Zit in Unisales ook een keylogger? Ben namelijk ook geïnfecteerd geweest met Unisales (een bitch om eraf te krijgen) maar heb hierna wel enkele keren ingelogged op websites.

Overigens voor het eerst dat ik ingetrapt ben ik freeware site die twee verschillende download buttons zichtbaar had. Eentje met spyware en eentje met het daadwerkelijk bestand. stomstomstom

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dark0z schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:59:
[...]

Overigens voor het eerst dat ik ingetrapt ben ik freeware site die twee verschillende download buttons zichtbaar had. Eentje met spyware en eentje met het daadwerkelijk bestand. stomstomstom
Ik vraag me af hoe je dat als Tweaker voor elkaar krijgt. Die buttons zijn inderdaad verwarrend (opzettelijk) en dat kan ik nog begrijpen. Daarna zijn er echter zoveel tekenen aan de wand: een bizarre executable naam ("Firefox Setup by CHIP.DE.exe"), een file size die verdacht klein is en tenslotte een onbekende (en unsigned) publisher.

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

YellowOnline schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:06:
[...]

Ik vraag me af hoe je dat als Tweaker voor elkaar krijgt. Die buttons zijn inderdaad verwarrend (opzettelijk) en dat kan ik nog begrijpen. Daarna zijn er echter zoveel tekenen aan de wand: een bizarre executable naam ("Firefox Setup by CHIP.DE.exe"), een file size die verdacht klein is en tenslotte een onbekende (en unsigned) publisher.
vermoeidheid, niet nadenken, haast i.c.m. niet lezen ;) filesize was overigens hetzelfde in mijn geval. Link was overigens geplaatst op een zeer vertrouwde forum. Kan iedereen een x overkomen.

maar nog steeds de vraag: bevat unisales ook een keylogger oid?

[ Voor 6% gewijzigd door AOC op 07-01-2015 00:16 ]

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dark0z schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:15:
[...]

vermoeidheid, niet nadenken, haast i.c.m. niet lezen ;) filesize was overigens hetzelfde in mijn geval. Link was overigens geplaatst op een zeer vertrouwde forum. Kan iedereen een x overkomen.

maar nog steeds de vraag: bevat unisales ook een keylogger oid?
Ik vind niet meteen ergens terug dat ie zou keyloggen. Waarschijnlijk levert het enkel reclame aan.
Pagina: 1