• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Ik heb sinds kort op m'n foon (nokia 3210) de optie voor afleverberichten ingeschakeld. Superhandig, maar m'n belbundel schoot ineens omhoog! Weet iemand misschien of zo'n afleverbericht ook geld kost? Alvast bedankt.

Ow ja, ik heb trouwens een Dutchtone 180-abbo!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Lijkt me niet, je ontvangt een smsje en dat kost je niets. Tenzij Dutchtone er geld voor vraagt, maar dan moet het ergens op de gespecificieerde factuur terug te vinden zijn. Dus check die ff.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Libertel iZi (= prepaid) kost het niets in ieder geval :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 12:19
et zou wel een erge naaistreek zijn als ze er geld voor zouden vragen

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan heb ik hier nog een vraag, die daar op aansluit: Zelf heb ik ook een 3210, met een Telfort Prepaid. Nu was mn batterij een keer leeg, toen heb ik hem ff in de sony van een vriend van mij gedouwd, zodat ik ff kon bellen, maar toen ik mn kaart weer terugdeed in mn 3210, werd ik in een keer opgescheept met die afleverberichten.

Ik vind het alleen maar irritant, hoe krijg ik dit weer weg??

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wuursj
  • Laatst online: 12:55

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 14 juni 2001 11:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Dan heb ik hier nog een vraag, die daar op aansluit: Zelf heb ik ook een 3210, met een Telfort Prepaid. Nu was mn batterij een keer leeg, toen heb ik hem ff in de sony van een vriend van mij gedouwd, zodat ik ff kon bellen, maar toen ik mn kaart weer terugdeed in mn 3210, werd ik in een keer opgescheept met die afleverberichten.

Ik vind het alleen maar irritant, hoe krijg ik dit weer weg??
Gewoon uitzetten in het menu -> Berichten -> Berichtenopties -> Algemeen -> Afleverraporten? -> Nee (in jouw geval dan)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 14 juni 2001 12:07 schreef Weurst het volgende:

[..]

Gewoon uitzetten in het menu -> Berichten -> Berichtenopties -> Algemeen -> Afleverraporten? -> Nee (in jouw geval dan)
pfff das wel weer dom van me |:(

Maar bedankt... :)

Ik ben welles in dat menuutje geweest maar ik kon nooit wijs worden uit set 1 tm 5. geen idee wat het betekent allemaal :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 14 juni 2001 12:11 schreef LuNaTiC het volgende:
...
Ik ben welles in dat menuutje geweest maar ik kon nooit wijs worden uit set 1 tm 5. geen idee wat het betekent allemaal :?
Dat heeft met je provider te maken, het nummer van de berichtencentrale enzo. Ik heb 2 sets daar staan (Dutchtone) en eerst stond er bij Libertel gewoon Libertel ipv sets enzo. Gewoon afblijven zoalg het werkt. Zo ben ik eens het nummer van de berichtencebtrale kwijt geraakt en kon ik niks meer verzenden, en ik me mar afvragen waarom niet meer |:(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ok thnx weer wat geleerd :)

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Nou, ik bekijk m'n overzicht wel effe aan het eind van m'n belmaand! Ik ben benieuwd. 8-) Thnx in ieder geval!

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

nee, kost echt niks hoor. Wees gerust. :) heb ervaring

Pagina: 1