Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Koopadvies gevraagd! Krachtpatser voor een schattig prijsej

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik ben echt wel een leek als het aan komt op Processors, grafische kaarten, resoluties ... Waar moet ik aandacht aan geven bij het zoeken van mijn volgende laptop?

Waar ik naar zoek:

- Ik pendel elke dag naar school en gebruik daar mijn pc voor notities te nemem. Ik zoek dus een laptop die nog draagbaar is ( ergens in de 14 - 15 inch (maybe 17?!) klasse).

- Naast mijn tekstverwerking zou ik ook graag wat grafische dingen willen doen op mijn laptop. (Bijvoorbeeld foto's en video's bewerken) Dit is niet iets waar ik altijd mee bezig ben maar zou toch graag de mogelijkheid hebben grafische programma's zoals photoshop, magix.

- Games speel ik niet echt vaak. Al amuseer ik me soms wel eens met Euro truck simulator 2 en andere belachelijk simpele spelletjes :p

BUDGET: +/- 500 euro ... *slik*

Wat ik al gevonden heb:

http://www.laptopshop.be/...paq-15-s045nb-azerty.html

- Is een compaq computer met een 4e generatie i5 processor, 6gb ram en een HD 4400 van intel. Leek me een goede keuze maar vele raden de HD 4400 af?! Daarbij is het scherm niet echt top van resolutie.

http://www.laptopshop.be/...ion-17-f145nb-azerty.html

- Een grotere 17inch hp. Scherm heeft een goede resolutie en een amd A8 processor er in. Vele zeggen dat deze beter zijn met games en grafisch spul.

Ik heb al zo veel laptops vergeleken dat ik door het bos de bomen niet meer zie 8)7

Aan diegen die me kan helpen _/-\o_

Greets hans

Verwijderd

Ik heb zelf die HP pavillion ben daar wel erg tevreden mee. Veel mensen vinden 17 inch laptops te groot en te zwaar, ik vind het geen probleem maar daar zou ik wel ff aan denken. Simpele spelletjes doen het wel.

Ik kan zelfs borderlands the pre sequel spelen (Op laagste settings maar wel de native resolutie)

Tja, grafische programma's als het niet al te serieus is denk ik dat je er wel mee weg komt.

Edit: moederbord is trouwens wel een keer dood gegaan maar viel onder de garantie en heeft volgens mij niks te maken met de kwaliteit van dit ding

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:11:
Ik heb zelf die HP pavillion ben daar wel erg tevreden mee. Veel mensen vinden 17 inch laptops te groot en te zwaar, ik vind het geen probleem maar daar zou ik wel ff aan denken. Simpele spelletjes doen het wel.

Ik kan zelfs borderlands the pre sequel spelen (Op laagste settings maar wel de native resolutie)

Tja, grafische programma's als het niet al te serieus is denk ik dat je er wel mee weg komt.

Edit: moederbord is trouwens wel een keer dood gegaan maar viel onder de garantie en heeft volgens mij niks te maken met de kwaliteit van dit ding
Vind ook dat die 17 inches wel meevallen maar toch maar eens checken of em in mijn tas past :D
Heb tot nu toe altijd hp gehad en ook altijd tevreden geweest. ( nooit problemen gehad O-) )

Misschien nog even iets toevoegen aan de topic: ik kan momenteel ook een tweedehands macbook 13inch kopen met: 2.4GHz Intel Core 2 Duo processor
4GB 1066MHz DDR3 werkgeheugen (uitbreidbaar tot 8GB)
256 GB SSD
NVIDIA GeForce 320M

any good?

Verwijderd

Behalve de ssd ga je er niet op vooruit.

Tenzij je van Mac os houdt, en het een koopje is

Verwijderd

Topicstarter
De laatste laptop die ik toevoeg aan mijn lijstje is deze: http://h10025.www1.hp.com...&dlc=nl&docname=c04089222

Verwijderd

Die laatste zou ik zeker doen!

Verwijderd

Topicstarter
Ga hem straks halen :) Heb em voor 450 op de kop kunnen tikken tweedehands en met nog garantie (is maar een maand oud)

Merci voor de hulp VB!
Pagina: 1