Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

USB wordt er steeds uitgegooid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een computer die om een of andere reden keer op keer de USB er uit gooit en binnen een minuut weer aanzwengeld. Dit is naar mijn observatie een keer gebeurd met de muis, maar het gebeurt regelmatig (2, 3x in het uur) met haar WiFi USB adapter. Alle USB poorten gebruikt, lijkt niets uit te maken, probleem doet zich voort bij elke poort.

BSOD's zijn er ook bij regelmaat, alhoewel ik die nu misschien heb gefixt door haar USB WiFi adapter te vervangen met die van mij. Het ging hier om een fout met de driver waarop ik maar de easy route heb genomen en dus de switch heb gemaakt.

De adapter wordt overigens snel en erg warm.

Na googlen kwam ik (behalve de BSOD driverfout) ook op een suggestie om alle USB poorten van de energiebesparing af te halen ("De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"). Heeft niet geholpen.

Klinkt dit bekend en kan iemand mij hiermee helpen?

De specs:
Windows 7 Home Basic 32-bits
Gigabyte G1 Sniper B5

WiFi adapters zijn de Cisco Linksys AE1200 en de Atheros AR9271

Ikzelf draai Windows 7 Home Premium 64-bits op een Gigabyte P67A-D3-B3 en heb nergens last van.

Laat me weten wanneer er meer info nodig is.

Thanks

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:52
Al eens verse Windows installatie gedaan? Heel veel kleine/rare problemen worden verholpen met een schone Windows.

Verwijderd

Topicstarter
BIOS-update gedaan, probleem is niet meer