Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aankoopadvies laptop

Pagina: 1
Acties:

• river8870
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-07-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
dagelijk +-6 uren te surfen. En een uurtje FM
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+- 1300€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja van de keuken naar de living, zetel etc etc

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ben nog wat aan twijfelen tussen 2 modellen
http://www.redcoon.be/B57...rison&utm_source=tweakers
http://www.alternate.be/A...uct/1162996?tk=13&lk=8441
Wat denken jullie?

[ Voor 14% gewijzigd door river8870 op 30-12-2014 16:32 ]

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden?

Eigen inzet wordt van je verwacht op dit forum.

Voor jouw doeleinden zou je af kunnen met een veel goedkopere laptop .
Ikzelf heb een 17 inch HP pavillion met een amd A8 quadcore APU in dual graphics mode met een aparte gpu en 4 gb ram.

Ik heb zelf ook een volwaardige game pc maar Football manager vind ik veel fijner op de bank :)
eigenlijk gebruik ik hem voor precies dezelfd doeleinden als jij en het heeft mij in totaal zo'n 500 euros gekost,

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:22
Inderdaad 1300 euro uitgeven is een beetje absurd veel voor dit doeleinde. Je kan prima een laptop kopen van 500 euro en dat is nog veel.

• river8870

Verwijderd

Ga je ermee simulaties,videbewrking fotoshoppen of andere CPU intensief dingen doen? (volgens mijn niet)

Als het om de looks gaat zijn er ook wel goedkopere modellen die er goed uitzien.

Als je gebruik beperkt houdt tot football manager en huis tuin en keukengebruik dan koop je nu een straaljager terwijl je een vespa nodig hebt.

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waarom kwam je op die laptops uit?

Als het je niet zo veel kan schelen kan je ook in de meest recente BBG kijken.

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:49
He River8870, lees de commentaren eens door voordat je reageert, anders zal het vrij snel afgelopen zijn met de reacties hier.

• maevian
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 22:31
Misschien is hij op zoek naar iets van kwaliteit? Goedkopere laptops zien er vaak minder goed uit, hebben een lagere bouwkwaliteit, slechter touchpad en slechter keyboard (hebben ook geen zaken als backlight keyboard) daarnaast hebben goedkopere laptops vaak een inferieur scherm. Het is niet nodig, maar soms koopt een mens iets voor de luxe.

Genoeg mensen die enkel een Dacia nodig hebben, maar toch liever in een BMW rond rijden ( en als je het geld hebt, groot gelijk!)

persoonlijk zou ik met dat budget en gebruikersprofiel een laptop zoeken met full HD IPS, een SSD, backlight keyboard, degelijke bouw kwaliteit en goede touchpad+ keyboard combo

pricewatch: Asus Zenbook UX301LA-C4005H

Als het full HD IPS scherm niet uitmaakt, kan je ook voor een macbook air gaan, deze kan je met 256 gb ssd en 8gb ram configureren rond de 1300 euro (geen zorgen FM werkt op OSX)

als je liever wat groter hebt
pricewatch: Asus N550JK-CN361H
Is een mooie laptop met goede bouwkwaliteit, toetsenbord en touchpad weet ik niet, 256 gb ssd (minder is wat weinig), full HD IPS, backlight keyboard en 8gb ram, 4GB is momenteel vaak genoeg, maar 8GB geeft je wat meer ademruimte

[ Voor 61% gewijzigd door maevian op 28-12-2014 15:18 ]

• river8870
/

[ Voor 153% gewijzigd door river8870 op 30-12-2014 16:33 ]

• river8870
Pagina: 1