Met Kerst heb ik aan mijn zoon Far Cry 4 gegeven zonder de systeem vereisten te checken...
Nog nooit eerder problemen mee gehad maar voor alles is een eerste keer.
Mijn vraag is of ik de huidige PC kan upgraden of dat het beter is een nieuwe te kopen.
Het gaat dus met name om het spelen van games, verder wordt er huiswerk op gemaakt en een film gekeken.
Het huidige systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) 2Quad CPU Q9550 2.83GHZ 64bit
Moederbord: ASUSTeK Computer Inc - P5Q-PRO 4GB
Videokaart: ATI Radeon HD4800 Series
Harde Schijf: Samsung HD103UJ ATA Device(1.0TB)
Netwerkkaart: Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller
Is dit voldoende informatie om een oordeel te geven?
Het doel is nog 1 of 2 jaar met deze PC vooruit te kunnen en toch zeker Far Cry te kunnen spelen.
Lukt dat niet dan zal er een andere PC moeten komen, budget in de buurt van700 euro, minder is mooi meegenomen meer alleen als daar echte verbeteringen tegen over staan.
Ik heb verder geen uitgesproken voorkeuren qua merk oid.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen, als er meer info nodig is dan hoor ik dat wel.
Alvast bedankt,
Nog nooit eerder problemen mee gehad maar voor alles is een eerste keer.
Mijn vraag is of ik de huidige PC kan upgraden of dat het beter is een nieuwe te kopen.
Het gaat dus met name om het spelen van games, verder wordt er huiswerk op gemaakt en een film gekeken.
Het huidige systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) 2Quad CPU Q9550 2.83GHZ 64bit
Moederbord: ASUSTeK Computer Inc - P5Q-PRO 4GB
Videokaart: ATI Radeon HD4800 Series
Harde Schijf: Samsung HD103UJ ATA Device(1.0TB)
Netwerkkaart: Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller
Is dit voldoende informatie om een oordeel te geven?
Het doel is nog 1 of 2 jaar met deze PC vooruit te kunnen en toch zeker Far Cry te kunnen spelen.
Lukt dat niet dan zal er een andere PC moeten komen, budget in de buurt van700 euro, minder is mooi meegenomen meer alleen als daar echte verbeteringen tegen over staan.
Ik heb verder geen uitgesproken voorkeuren qua merk oid.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen, als er meer info nodig is dan hoor ik dat wel.
Alvast bedankt,