Omdat ik toch weer iets meer wil gaan gamen en ook omdat ik nu een betere videokaart in mijn bezit heb gekregen, wil ik daarbij ook een betere muis en toetsenbord hebben.
Met betrekking tot een muis kom ik terecht bij onderstaande 2 uitvoeringen:
RAZER DeathHadder 2013

STEELSERIES Rival Zwart

Zover ik hier en daar goed heb gelezen en begrepen is een bekabelde muis/toetsenbord beter dan een draadloze uitvoering: mochten jullie er anders over nadenken dan hoor ik dat graag.
Lees ook over de Razer DeatHadder 2014 maar weet niet of zoveel DPI belangrijk zijn.
Merk wel zelf bij bepaalde spellen dan mijn draadloze muis af en toe niet snel genoeg wil reageren maar dat kan ook aan het muistype liggen (Logitech M705).
Met betrekking tot toetsenbord komt ik bij het volgende uit:
RAZER DeathStalker

Mijn voorkeur gaat dus uit naar eentje met hele lage toetsen en indien mogelijk eentje die niet zoveel herrie maakt bij de aanslagen (heet dat een mechanische toetsenbord?). Indien iets anders dan lees ik dat graag. De DeathStalker heeft mijn dochter en kan zeggen dat deze goed aanvoelt.
Mijn budget voor de muis ligt rond de € 70,= euro en die van het toetsenbord rond de €. 80,= euro.
Mijn huidige systeem bestaat uit:
- AOC 26" Monitor 619FH
- Cooler Master behuizing type Silencio 550
- ASUS moederbord type M5A97 R2.0
- AMD processor 6300 six-core Black Edition
- 8GB geheugen type Crucial Ballistix Tactical
- Asus Nvidia videokaart type GTX 760 2GB (overgenomen van dochter)
Met betrekking tot een muis kom ik terecht bij onderstaande 2 uitvoeringen:
RAZER DeathHadder 2013
STEELSERIES Rival Zwart
Zover ik hier en daar goed heb gelezen en begrepen is een bekabelde muis/toetsenbord beter dan een draadloze uitvoering: mochten jullie er anders over nadenken dan hoor ik dat graag.
Lees ook over de Razer DeatHadder 2014 maar weet niet of zoveel DPI belangrijk zijn.
Merk wel zelf bij bepaalde spellen dan mijn draadloze muis af en toe niet snel genoeg wil reageren maar dat kan ook aan het muistype liggen (Logitech M705).
Met betrekking tot toetsenbord komt ik bij het volgende uit:
RAZER DeathStalker
Mijn voorkeur gaat dus uit naar eentje met hele lage toetsen en indien mogelijk eentje die niet zoveel herrie maakt bij de aanslagen (heet dat een mechanische toetsenbord?). Indien iets anders dan lees ik dat graag. De DeathStalker heeft mijn dochter en kan zeggen dat deze goed aanvoelt.
Mijn budget voor de muis ligt rond de € 70,= euro en die van het toetsenbord rond de €. 80,= euro.
Mijn huidige systeem bestaat uit:
- AOC 26" Monitor 619FH
- Cooler Master behuizing type Silencio 550
- ASUS moederbord type M5A97 R2.0
- AMD processor 6300 six-core Black Edition
- 8GB geheugen type Crucial Ballistix Tactical
- Asus Nvidia videokaart type GTX 760 2GB (overgenomen van dochter)