Beste tweakers,
Ik zoek een?
Monitor. Ik ga 'm gebruiken voor het standaard spul (internetten, word, excel ed), Photoshop en web development.
Wat is je budget?
300€ of minder. Als er een hele goede reden is om het budget te verhogen kan dat ook, maar het liefst niet meer dan 300€.
Zelf vond ik deze monitoren aantrekkelijk:
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
• pricewatch: Dell P2314H
Dacht ook nog aan de U2715H, maar vind 'm toch net wat te duur.
Waar ik vooral tussen twijfel zijn de U2414H en U2415. Zijn 120px in de hoogte 60€ waard? Of heeft de U2415H ook nog andere voordelen?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind dat Dell altijd wel mooie monitoren maakt, en twijfel dan ook tussen Dell's. Uiteraard sta ik ook open voor andere monitoren en/of merken, maar deze Dell's leken aan mijn eisen te voldoen en krijgen goede reviews.
Grootte: 23 of 24".
Het oog wil ook wat, dus een mooi design is wenselijk.
Bedankt alvast voor jullie hulp.
De monitor gaat gebruikt worden als 'hoofdscherm', daarnaast komt mijn MBP.
Arthur
Ik zoek een?
Monitor. Ik ga 'm gebruiken voor het standaard spul (internetten, word, excel ed), Photoshop en web development.
Wat is je budget?
300€ of minder. Als er een hele goede reden is om het budget te verhogen kan dat ook, maar het liefst niet meer dan 300€.
Zelf vond ik deze monitoren aantrekkelijk:
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2415 Zwart
• pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
• pricewatch: Dell P2314H
Dacht ook nog aan de U2715H, maar vind 'm toch net wat te duur.
Waar ik vooral tussen twijfel zijn de U2414H en U2415. Zijn 120px in de hoogte 60€ waard? Of heeft de U2415H ook nog andere voordelen?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind dat Dell altijd wel mooie monitoren maakt, en twijfel dan ook tussen Dell's. Uiteraard sta ik ook open voor andere monitoren en/of merken, maar deze Dell's leken aan mijn eisen te voldoen en krijgen goede reviews.
Grootte: 23 of 24".
Het oog wil ook wat, dus een mooi design is wenselijk.
Bedankt alvast voor jullie hulp.
De monitor gaat gebruikt worden als 'hoofdscherm', daarnaast komt mijn MBP.
Arthur