Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem vooral voor school gebruiken en voor het kijken van films, ook zal er een enkele game op gespeeld worden maar dit zal niet veel bijzonders worden.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 800,- uitgeven aan een nieuwe laptop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal in princiepe thuis staan op een enkele keer mee naar school daar gelaten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, al ben ik zelf geen fan van Dell en HP als iemand goede suggesties heeft van deze merken zijn ze zeer zeker welkom!!.
Wensen:
Full HD beeldscherm
minimaal 15,6 inch
Vraag:
1: is een SSD nou echt een heel groot verschil tijdens het gebruik van de laptop?
het opstarten is voor mij geen probleem, ik blijf toch zelden zitten wachten tot hij klaar is.
2: Advies over mijn aankoop A.U.B.
verder had ik zelf natuurlijk al gezocht,
ik kwam bij de volgende 2 laptops uit.
misschien dat iemand enige ervaring heeft met deze laptops of merken en zijn/ haar ervaringen zou willen delen?
laptop 1
laptop 2
Ik ga hem vooral voor school gebruiken en voor het kijken van films, ook zal er een enkele game op gespeeld worden maar dit zal niet veel bijzonders worden.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 800,- uitgeven aan een nieuwe laptop.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij zal in princiepe thuis staan op een enkele keer mee naar school daar gelaten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, al ben ik zelf geen fan van Dell en HP als iemand goede suggesties heeft van deze merken zijn ze zeer zeker welkom!!.
Wensen:
Full HD beeldscherm
minimaal 15,6 inch
Vraag:
1: is een SSD nou echt een heel groot verschil tijdens het gebruik van de laptop?
het opstarten is voor mij geen probleem, ik blijf toch zelden zitten wachten tot hij klaar is.
2: Advies over mijn aankoop A.U.B.
verder had ik zelf natuurlijk al gezocht,
ik kwam bij de volgende 2 laptops uit.
misschien dat iemand enige ervaring heeft met deze laptops of merken en zijn/ haar ervaringen zou willen delen?
laptop 1
laptop 2