Ikea - bank (na)bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.016 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben momenteel bezig met het kopen van een (nieuwe) inboedel. Hierbij zit ook een bank die ik bij de ikea wil halen. Helaas is de bank niet via internet te bestellen, en ook in geen van de vestigingen beschikbaar. Het is mij alleen niet duidelijk of hij nog besteld kan worden of later weer op voorraad komt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik vraag dit (nu) hier omdat helaas de klantenservice gesloten is, en indien de kans dat hij weer op voorraad komt erg klein is ik dit weekend verder ga zoeken naar een nieuwe bank. Anders wordt dat waarschijnlijk pas veel later als zowel ik als mijn vriendin tijd hebben. Iemand hier dus ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

DukeBox

loves wheat smoothies

Wel eens iets willen bestellen wat uit collectie was en dat was dus niet meer mogelijk. Alleen essentiële/slijtbare onderdelen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dank je voor de reactie. Toch maar even rondkijken dan, en morgen eens bellen of het inderdaad uit de collectie is. Zou wel balen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Welke bank gaat het om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
Eventueel kijken of ikea.be en/of ikea.de de bank nog wel hebben. Collecties zijn niet overal gelijk.

Soms is een middagje met de auto en aanhanger heen en weer nog de moeite waard.

Anders marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat de klantenservice gesloten is maakt dit niet minder een Kristallen Bol topic. Bij gebrek aan discussiewaarde gaat hier een slotje op :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.