Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een moederboard voor mijn nieuwe PC. Eigenlijk heb ik al een idee van welke ik zal kiezen, maar omdat ik erg weinig af weet van moederboards heb ik erg graag wat extra advies. Mijn keuze tot nu toe was de ASRock 970 Pro3 R2.0
Wat is je budget?
Het budget is maximaal zo'n €50-60 euro, maar goedkoper is beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Uiteraard het lieft wel een moederboard dat degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn build:
Asus GTX 760
FX-6300
Cooler Master N300 Behuizing
Cooler Master B600 voeding
Wat ik wil doen met de PC:
- Gamen, aangezien ik nu eindelijk een build heb die ook de nieuwe games redelijk zal kunnen spelen ben ik zeker van plan dit te doen. Ik denk trouwens dat de hoeveel USB ports enzo dan dus ook wel een rol speelt.
- Grafisch ontwerp, dingen maken met Photoshop etc. is een hobby/bijbaantje voor mij.
- Random dingen doen, daarnaast doe ik natuurlijk ook veel andere dingen met mijn PC die ik niet zo makkelijk allemaal in een lijst kan opnoemen. CDs branden, verschillende programma's proberen, soms een VM gebruiken etc etc. Niks extreems maar wel veer verschillende dingen.
Hoop dat iemand mij advies kan geven!
Ik zoek een?
Ik zoek een moederboard voor mijn nieuwe PC. Eigenlijk heb ik al een idee van welke ik zal kiezen, maar omdat ik erg weinig af weet van moederboards heb ik erg graag wat extra advies. Mijn keuze tot nu toe was de ASRock 970 Pro3 R2.0
Wat is je budget?
Het budget is maximaal zo'n €50-60 euro, maar goedkoper is beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur. Uiteraard het lieft wel een moederboard dat degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn build:
Asus GTX 760
FX-6300
Cooler Master N300 Behuizing
Cooler Master B600 voeding
Wat ik wil doen met de PC:
- Gamen, aangezien ik nu eindelijk een build heb die ook de nieuwe games redelijk zal kunnen spelen ben ik zeker van plan dit te doen. Ik denk trouwens dat de hoeveel USB ports enzo dan dus ook wel een rol speelt.
- Grafisch ontwerp, dingen maken met Photoshop etc. is een hobby/bijbaantje voor mij.
- Random dingen doen, daarnaast doe ik natuurlijk ook veel andere dingen met mijn PC die ik niet zo makkelijk allemaal in een lijst kan opnoemen. CDs branden, verschillende programma's proberen, soms een VM gebruiken etc etc. Niks extreems maar wel veer verschillende dingen.
Hoop dat iemand mij advies kan geven!