Dag geleerden hier
Ooit lang geleden voor mij zelf een pc gebouwd, deze deed het laatste half jaar een record poging
aan blauwe schermen onder Win 7 Ultimate.....
Ivm aankomende werkloze periode van mijn vrouw, besloten om geen nieuwe te gaan bouwen,
maar heb wel een mooi 2e hands setje gevonden, deze bestaat uit:
MoBo: Gigabyte GA-EP45-DS5 v1.0
CPU: Intel Q9450 4x2.66Ghz
Koeler: Spire Kepler Pro
RAM: OCZ PC6400 / 4GB DDR2
Is werkend bij de verkoper uit de pc gekomen, heb hem ingebouwd in mijn eigen Spire kast,
zit een Spire voeding van 500w in, en 2x Sata Western Digital Hdisk (640Gb + 500Gb)
samen met 2x Sata DVD-rom + DVD-RW.
Nu het probleem waar ik tegen aan loop:
Ik kan in de Bios, zie al mijn apparaten terug, wil via de USB stick installeren (Win 7 Ultimate 64b)
zodra hij doorstart kom ik elke keer in een overzicht uit en kan niet verder.
Wat zie ik over het hoofd?? want ben overtuigd dat ik wat niet of fout gedaan heb.....

Al vast bedankt voor het meedenken
Ooit lang geleden voor mij zelf een pc gebouwd, deze deed het laatste half jaar een record poging
aan blauwe schermen onder Win 7 Ultimate.....
Ivm aankomende werkloze periode van mijn vrouw, besloten om geen nieuwe te gaan bouwen,
maar heb wel een mooi 2e hands setje gevonden, deze bestaat uit:
MoBo: Gigabyte GA-EP45-DS5 v1.0
CPU: Intel Q9450 4x2.66Ghz
Koeler: Spire Kepler Pro
RAM: OCZ PC6400 / 4GB DDR2
Is werkend bij de verkoper uit de pc gekomen, heb hem ingebouwd in mijn eigen Spire kast,
zit een Spire voeding van 500w in, en 2x Sata Western Digital Hdisk (640Gb + 500Gb)
samen met 2x Sata DVD-rom + DVD-RW.
Nu het probleem waar ik tegen aan loop:
Ik kan in de Bios, zie al mijn apparaten terug, wil via de USB stick installeren (Win 7 Ultimate 64b)
zodra hij doorstart kom ik elke keer in een overzicht uit en kan niet verder.
Wat zie ik over het hoofd?? want ben overtuigd dat ik wat niet of fout gedaan heb.....

Al vast bedankt voor het meedenken