Toon posts:

Xbox360 aansluiten aan de laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag: ''Kan ik mijn Xbox360 aansluiten aan mijn laptop zodat ik het scherm kan opnemen?''.
Ik weet dat het mogelijk is om het scherm van mijn te gebruiken als scherm voor de xbox. Maar is het ook mogelijk dat ik de xbox aansluit aan mijn laptop en dat er dan een venster opent in windows met de xbox 360? want als er een venster in windows opent kan ik mijn opneem programma koppelen aan dat venster en kan ik opnemen.

Laat me even weten of dit kan!

mvg,
Pierre

edit: Ik beschik over 1 HDMI kabel, 1 laptop en 1 HDMI ingang in mijn laptop

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unimproved
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Laptop specs/GPU is ook wel handig. Als de HDMI poort gelijk naar het het scherm gaat heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:34
Wie zegt dat de HDMI aansluiting (je zegt ingang, maar ik neem aan dat het een uitgang is) het uberhaupt aankan. Denk dat je er goed aan doet om eens te kijken naar een externe videokaart (is niet de goede term denk ik).

instantedit: gevonden: pricewatch: Roxio Game Capture HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Unimproved schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:32:
Laptop specs/GPU is ook wel handig. Als de HDMI poort gelijk naar het het scherm gaat heb je pech.
Specs:
Intel core i7 3632QM
nvidia geforce GT 710m 2GB
intel hd graphics 4000
6GB RAM
windows 8.1

volgens zit de hdmi op de Geforce maar dat weet ik niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
99% van de HDMI poorten op laptops zijn HDMI OUT. Dus bedoeld om video te versturen, niet om te ontvangen. Simpelste oplossing is een capture card. Daarop sluit je je X360 aan via HDMI en vervolgens een usb naar je laptop. Je krijgt dan een venster met je X360 feed die je ook kan opnemen. Elgato is een van de fabrikanten van capture cards.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store