Toon posts:

HELP!!! WANADOO KAN NIET UPLOADEN!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!

als ik files wil versturen via MSN of ICQ, sluit wnadoo cable mijn internetverbinding af!!! en nu kan ik ook geen files attacjen aan e-mails!!! terwijl ze bij napster wel gewoon mijn mp3's kunnen downloaden!!! kan iemand me helpen!!!:'(

b.v.d.

Verwijderd

WAT ZEG JE??!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
attacjen is natuurlijk : attachen....maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.....voor de zekerheid.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 23:39 schreef delighted_guru het volgende:
attacjen is natuurlijk : attachen....maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.....voor de zekerheid.
Weet je waar dat edit-knopje voor is??

Verwijderd

maar goed: heb je een firewall oid draaien??

Verwijderd

Topicstarter
LEG UIT!!!! PLZ!!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 13 juni 2001 23:41 schreef MREn het volgende:

[..]

Weet je waar dat edit-knopje voor is??
Blijkbaar niet ;)

Maar als je niet kan uploaden hebben ze misschien de poorten die ICQ, MSN en je mailprogramma gebruiken wel dicht gegooid. Dit om misbruik te voorkomen waarmee ze ook meteen de normale gebruikers pakken :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen firewall draaien maar bij napster zegt ie dat ik er wel een heb of dat ie in ieder geva iets vindt wat draait en doorgaat als een firewall, maar ik zou niet weten wat.....:(

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 13 juni 2001 23:43 schreef delighted_guru het volgende:
ik heb geen firewall draaien maar bij napster zegt ie dat ik er wel een heb of dat ie in ieder geva iets vindt wat draait en doorgaat als een firewall, maar ik zou niet weten wat.....:(
ahhh bij het installe bedoel je zeker met napster, dan vraagt hij of je een proxy server heb of niet en als je het niet weet dat je dan op nee moet drukken.

maar ik heb isdn wanadoo en ik kan gewoon uploaden
alleen juist niet downloaden met icq
maar dat heb ik met alles isp's vaag probleem (en nee heb geen vuur-muur draaien)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Op woensdag 13 juni 2001 23:43 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Blijkbaar niet ;)

Maar als je niet kan uploaden hebben ze misschien de poorten die ICQ, MSN en je mailprogramma gebruiken wel dicht gegooid. Dit om misbruik te voorkomen waarmee ze ook meteen de normale gebruikers pakken :(
Wie weet kan ie wel mormaal ICQ'en dus zijn die poorten niet gesloten. Want via dezelfde kanalen gaan ook de berichten, denk ik.

Nieuw, nu met Twitter

Pagina: 1