Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Graag advies basislaptop liefst met DVD/CD speler.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Weinig wordt gebruikt als aanvulling op IPad.
Word, powerpoint, fotoalbum maken (via bv fotofabriek), foto's kijken vanaf CD of DVD.

Wat is je budget?
Maximaal 500 euro (maar minder mag ook)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee blijft thuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.

Ik heb geen verstand van laptops dus vind het erg lastig om te kiezen. Ik zou graag een DVD/CD speler erop willen hebben, maar dat schijnt ouderwets te zijn. Als het veel goedkoper is een losse DVD/CD speler aan te schaffen is dat geen probleem.

Bedankt!!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CD/DVD-spelers zijn nog wel goed te verkrijgen hoor, maar er gaat inderdaad veel via USB-sticks of online tegenwoordig. Een redelijk interessante laptop voor een schijntje van jouw budget is de Dell Inspiron 3531.

Deze laptop kost op het moment van schrijven slechts €189, maar er is nog eens 10% korting te bedingen als je VIP-member van Dell bent / wordt, waardoor het totaalbedrag uitkomt op slechts €170,10, inc. verzending.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-Mf2UrTb_eNs/U5m3IszPPVI/AAAAAAAAHYM/W6aI38Gb-4o/s1600/Dell+Inspiron+15-3531.jpg

Natuurlijk is het niet het snelste apparaat, maar hij ligt nu hier op de bank en nog bij vele medeTweakers, zie [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 en Zelf Windows DVD maken bij Dell laptop en het ding bevalt prima! Nadeel voor jou is dat deze geen CD/DVD-speler aan boord heeft en je dus gebruik moet maken van een externe speler, maar die hoeft niet meer te kosten dan 3 tientjes, wat het totaalbedrag iets verhoogd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een losse, externe USB drive die CD's en DVD's kan lezen lijkt me met het oog op de toekomst sowieso het verstandigste om te gaan doen. USB zie ik niet zo snel verdwijnen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt CLB dat is een super prijs voor een laptop! Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag!

Verwijderd

Eventueel kun je nog overwegen om voor de i3 versie van dezelfde laptop te gaan. Is iets duurder maar heeft betere hardware en een dvd speler ingebouwd. Maar dat is natuurlijk een eigen keuze.

Daarnaast zou ik je, aangezien het nog binnen het budget is, aanraden een SSD in te bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Dell Inspiron 3531 besteld (en ook maar meteen een voor mijn moeder). Wel ruim 10 dagen levertijd.

Welke simpele printer kan ik er het beste bij kopen?

Dank!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:45:
Ik heb de Dell Inspiron 3531 besteld (en ook maar meteen een voor mijn moeder). Wel ruim 10 dagen levertijd.

Welke simpele printer kan ik er het beste bij kopen?

Dank!
Bij mij eerst ook, maar hij is nu verzonden. Dus ongeveer een dag of vier levertijd.

I don't have dreams, I have goals!!

Pagina: 1