• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01 12:02
Hallo mede-Tweakers,

Na enige tijd is mijn o zo goede decoder overleden..
Nou heb ik nog een andere decoder boven liggen die alleen een SCART-aansluiting heeft.
Zou ik via mijn decoder een Scart kabel naar een tussenkabel kunnen leggen ( Scart to HDMI) en dat ik daar dan gewoon HD - Televisie uithaal?
Of zitten er ook nog andere problemen tussen?

MVG,

Noob-Tweaker 8)7

Dutchlegendx :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:58
DutchLegendX schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:31:
Zou ik via mijn decoder een Scart kabel naar een tussenkabel kunnen leggen ( Scart to HDMI) en dat ik daar dan gewoon HD - Televisie uithaal?
Nee, RGB Scart doet maximaal 576i, wil je 1080i via een analoge aansluiting moet je naar Component.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-01 22:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je UPC hebt: dat ding is in bruikleen, dus ff bellen en je krijgt een nieuwe.
Indien Ziggo: ff checken wat de aanbieding voor nieuwe abo's is, ook ff bellen, contract verlengen en je krijgt die aanbieding ook thuis. Of zelf ff naar de MM en een andere decoder kopen. Optie 1 is goedkoper :P

Indien andere provider: ook ff bellen, wie niet waagt niet wint.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DutchLegendX
The Eagle schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 15:45:
Als je UPC hebt: dat ding is in bruikleen, dus ff bellen en je krijgt een nieuwe.
Indien Ziggo: ff checken wat de aanbieding voor nieuwe abo's is, ook ff bellen, contract verlengen en je krijgt die aanbieding ook thuis. Of zelf ff naar de MM en een andere decoder kopen. Optie 1 is goedkoper :P

Indien andere provider: ook ff bellen, wie niet waagt niet wint.
Niet van de provider gekregen maar zelf gekocht, dus kan nog niet :p

• The Eagle

The Eagle

Hoezo kan nog niet? Heb mijn lopende abo bij ziggo destijds ook verlengd, moest ik een jaar extra lid blijven maar dat was ik toch al van plan. Kreeg voor 4 tientjes bijlappen zo een Humax 5200c HD recorder toegestuurd :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DutchLegendX
The Eagle schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:45:
Hoezo kan nog niet? Heb mijn lopende abo bij ziggo destijds ook verlengd, moest ik een jaar extra lid blijven maar dat was ik toch al van plan. Kreeg voor 4 tientjes bijlappen zo een Humax 5200c HD recorder toegestuurd :)
Omdat wij in totaal 6 tv's in huis hebben waarvan 5 met een decoder:p

• The Eagle

The Eagle

Nou en? Is 1 abo lijkt me. Of zit je met een zut illegale smartcards op een UPC signaal?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
Welke provider?

Basispakket kun je onbeperkt ontvangen, geen decoderlimiet bij de meeste providers.
HD verschilt, soms zit dat achter een smartcard (met een limiet per adres) en soms in het basispakket (dan dus geen SC nodig en geen limiet)

Een losse HD decoder is niet zo duur meer, heb je al voor 50 eur ofzo. Maar zonder je provider te weten is het maar gissen of dat mogelijk is.
Pagina: 1