Mijn broertje belde me net, schijnt een neiuwe videokaart uit te komen van Matrox, weet iemand hier iets van en wat zijn de specificaties hiervan ? hij heeft nu de G400 maar wil een nieuwe binnekort
Matrox G550 specificaties
en
Nog meer Matrox G550 specificaties
en
Nog meer Matrox G550 specificaties
edit:
ff de links omgedraaid i.v.m. logica
ff de links omgedraaid i.v.m. logica
Verwacbt er kwa 3d niet teveel van eerlijk gezegd. 64 bits DDR geheugen. De 2d zal wel weer dik in orde zijn.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Zo goed vind ik het er niet uitzien hoor.
Geheugen is wederom de limiterende factor icm het ontbreken van een 'echte' GPU.
Geheugen is wederom de limiterende factor icm het ontbreken van een 'echte' GPU.
echte GPU? wat noem je dit dan?amateuristisch prutswerk?Op woensdag 13 juni 2001 23:54 schreef Majestic het volgende:
geen 3d misschien maar Matrox levert prima kaartjes/GPU's, hier een G450 die me prima bevalt. Af en toe Quake en veel photoshop, autocad, premiere, flash en 3D studio max (die laatst werkt prima hoor)
qua geheugeh heb je misschien gelijk maar ga om het ontbreken van zware 3d capaciteiten niet van dit soort commentaar leveren.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
OKE, die matrox kaarten kunnen dan wel niet tippen aan het geweld van nVidia's GeForce kaarten, maar wat maakt het uit of je een spel met 40 fps speelt of met 100 fps.Op woensdag 13 juni 2001 23:54 schreef Majestic het volgende:
Good goan
Verwijderd
Nou ik ben geen gamer (meer) maar dit vind ik wel een erg groot verschil en dat merk je dus echt wel...Op donderdag 14 juni 2001 11:03 schreef critical-billy het volgende:
[..]
wat maakt het uit of je een spel met 40 fps speelt of met 100 fps.
Nee, maar het zou ook 20 versus 60 kunnen zijn he 
Maar ik vind het jammer dat ze weer de geheugenbus afknijpen, op deze manier kan deze kaart gewoon niet meer mee in de nieuwe spellen, het lijkt wel of ze betaald zijn door nVidia om zich rustig te houden
Het schijnt dat ze nog steeds werken aan een gamerskaart, of dat gaat lukken hangt misschien af van de mate waarin Matrox medewerkers naar nVidia zijn vertrokken.
Maar ik vind het jammer dat ze weer de geheugenbus afknijpen, op deze manier kan deze kaart gewoon niet meer mee in de nieuwe spellen, het lijkt wel of ze betaald zijn door nVidia om zich rustig te houden
Het schijnt dat ze nog steeds werken aan een gamerskaart, of dat gaat lukken hangt misschien af van de mate waarin Matrox medewerkers naar nVidia zijn vertrokken.
Niet op voorraad.
Voor menselijke oog heb je ongeveer 25/30 beelden per seconde nodig om een vloeiend beeld te creeren. zo gauw je daar onder komt krijg je een schokkerig beeld en zie je dus wel een verschil.Op donderdag 14 juni 2001 11:07 schreef Thundermol het volgende:
[..]
Nou ik ben geen gamer (meer) maar dit vind ik wel een erg groot verschil en dat merk je dus echt wel...
Good goan
Dat is theoretisch misschien zo, maar ik merk echt wel of ik 40 of 100 fps heb.Op donderdag 14 juni 2001 11:19 schreef critical-billy het volgende:
[..]
Voor menselijke oog heb je ongeveer 25/30 beelden per seconde nodig om een vloeiend beeld te creeren. zo gauw je daar onder komt krijg je een schokkerig beeld en zie je dus wel een verschil.
Verwijderd
yep klopt oud nieuwsOp woensdag 13 juni 2001 23:37 schreef niemand het volgende:
Dat = de G550
Ik denk dat dit kaartje best wel wat kan worden. Er word gespeculeerd dat het ongeveer net zo snel is als een MX.
Nu is dat geen frame killer, maar snel genoeg voor de meeste onder ons. Dat icm de 2D kwaliteit en dualhead ondersteuning maken dit kaartje best interessant. Ik zelf heb een G400 en heb weinig problemen met spellen en speel zowat alles in 1024 en 32 bits. Echt hoger hoeft van mij niet. Als dit kaartje idd de snelheid van een MX benaderd kan ik Emperor weer in volle glorie spelen. En heb ik niets meer te klagen. Ik zit dan ook met smart te wachten op dit kaartje.
Nu is dat geen frame killer, maar snel genoeg voor de meeste onder ons. Dat icm de 2D kwaliteit en dualhead ondersteuning maken dit kaartje best interessant. Ik zelf heb een G400 en heb weinig problemen met spellen en speel zowat alles in 1024 en 32 bits. Echt hoger hoeft van mij niet. Als dit kaartje idd de snelheid van een MX benaderd kan ik Emperor weer in volle glorie spelen. En heb ik niets meer te klagen. Ik zit dan ook met smart te wachten op dit kaartje.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tuurlijk is het een toppie kaartje, maar geen echte high-end game kaart. Maar waar ie voor gemaakt is exeleert ie dan ook nl. 2d en dual head functionaliteit.Op donderdag 14 juni 2001 10:52 schreef mpegernie het volgende:
[..]
echte GPU? wat noem je dit dan?amateuristisch prutswerk?
geen 3d misschien maar Matrox levert prima kaartjes/GPU's, hier een G450 die me prima bevalt. Af en toe Quake en veel photoshop, autocad, premiere, flash en 3D studio max (die laatst werkt prima hoor)
qua geheugeh heb je misschien gelijk maar ga om het ontbreken van zware 3d capaciteiten niet van dit soort commentaar leveren.
Pagina: 1