Headset voor gaming

Pagina: 1
Acties:

• hussoweb
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-01-2022
Ik zoek een?
Headset voor gaming ( CS:GO )

Wat is je budget?
€70,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het maakt niet uit welk merk het is.

Ik twijfel tussen deze drie headsets. Ik heb vele vergelijkingen en reviews gelezen, maar elke keer is er een ander uitkomst. Soms is de SS Siberia V2 het best en soms de Logitech G430. Welke zal ik nemen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 61,-€ 61,-
1Plantronics GameCom 780 7.1€ 53,49€ 53,49
1Steelseries Siberia V2 Rood€ 54,99€ 54,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 169,48

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:13
waarom niet pricewatch: Zalman ZM-MIC 1 met een goede koptelefoon. heb je het beste van 2 werelden.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik raad je aan om het gewoon uit te testen in de winkel, ik had eerst de G430 maar deze zat erg oncomfortabel voor mij en het geluid vond ik redelijk slecht.

Ik heb hem toen geruild voor de Siberia V2 en die had wel goed geluid, en dat '7.1' heb ik persoonlijk niet gemist. Ook in CS:GO, waar het erg draait om voetstappen kan ik met mijn Siberia V2 perfect horen waar ze vandaan komen.

Ik heb wel gelezen ergens dat de G430 niet goed surround sound gaf, dus misschien kan 7.1 bij een goede zoals de Kraken 7.1 wel voordelig zijn.

Maar eigenlijk raad ik je aan wat ^ zegt, een koptelefoon met een mic. Dat geeft gewoon het beste geluid imho. Ik heb de Siberia V2 met de Sennheiser HD 518 vergeleken en daar was de Sennheiser toch wel duidelijk beter, hoewel hij ook wat duurder is.

• hussoweb
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-01-2022
en als we de QPad GH-90 met de HyperX Cloud vergelijken?