Geen reactie op DM, wel beloftes aflevering, ontvang niets?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 23:46
Vrijdag de 19e geld over gemaakt voor een aankoop van een desktop PC uit het V&A gedeelte. Geld stond de 20e bij deze persoon bij geschreven op de rekening. Met de vraag of het mogelijk was om hem voor kerst in huis te hebben ivm kado.

Ik kreeg weinig reactie terug op DM's wat de status was en heb tot op heden geen PC mogen ontvangen. Nu heb ik wat respect voor de situatie, omdat er een sterfgeval zou zijn in de familie uit de enige reactie die ik nog terug kreeg nadat ik het geld had over gemaakt. Reacties voordat geld over gemaakt was waren veel sneller en inhoudelijk een stuk correcter.

Maar tot mijn verbazing heeft mijnheer wel tijd gehad om een heel groot stuk te rijden de 23e om een andere PC op te halen uit V&A bij een andere tweaker, wat op te maken is uit een review over deze persoon. Dat ruikt naar selectief DM's lezen?

gallery: Timmeh88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit lijkt me vooralsnog iets tussen hem en jou. Nofi, maar jij kunt hem best een verzoek doen om e.e.a. snel te versturen, dat wil nog niet zeggen dat dat ook gebeurt. Bovendien heeft PostNL ook bepaalde levertijden, zeker met de kerst.

Snap dat je het vervelend vind, maar wat kunnen wij er aan doen :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die advertentie was van de 12e. Kan best zijn dat hij die ruim voor die tijd heeft opgehaald.

Zijn aanbodadvertenties zijn ook nog niet echt van het niveau oplichter. Daarvoor zijn de prijzen te hoog :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
Er was oa beloofd om het te verzenden, zodat ik het voor kerst binnen zou hebben; en vooraf (uiterlijk dinsdag) zou ik de tracking code zou ontvangen. Heb nog geen code ontvangen. Dat het langer duurt kan ik inkomen met kerst, maar heb nog geen bevestiging dat het überhaupt verstuurd is.

Ik ben op dit stukje fora terecht gekomen door moderator RobIII: "Hou het even in de gaten, duurt het nu nog een paar dagen en krijg je nog steeds niet, trek dan even in V&A Feedback aan de bel." Die paar dagen zijn inmiddels verstreken.

Dus vandaar de posting in deze afdeling, op aanraden van een moderator.

Ben het gewoon niet gewend dat er helemaal niet gereageerd op DM's en dat er beloftes niet waar gemaakt worden. Anders ging ik wel op marktplaats shoppen..

;)

Linkje naar de advertentie: V&A aangeboden: i3-4130/8gb/256SSD desktop

Edit: gebruiker was het laatst hier online vandaag rond 10:30h. Geen DM terug gehad.. :|

Edit 2: gebruiker is maandag de 22e bij deze andere tweaker langs geweest. Oftewel, toen was er tijd genoeg om de PC ook even langs een postkantoor te brengen..

[ Voor 38% gewijzigd door Noord27 op 27-12-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik weet niet of hij de 23ste gereisd heeft. Dat is de dag dat hij feedback heeft ontvangen..
Ik heb wel eens wat van deze tweaker gekocht volgens mij en mij komt ie verder eerlijk over.

edit: andere tweaker...

[ Voor 8% gewijzigd door mveijden op 27-12-2014 15:06 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
Hij heeft de 22e gereisd, 23e feedback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Oh ja, overheen gelezen.
Das niet echt netjes dan nee...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
Heb inmiddels contact via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 15:52

oscarw

Better be a geek than an idiot

En? Indien hij gewoon simpelweg zijn afspraken niet na komt is een negatieve beoordeling ook wel op zijn plaats hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
Heb een track-trace code gekregen. En die geeft aan dat PostNL dinsdag langs komt, en dat het pakketje ontvangen is. Ziet er uit alsof het vandaag pas afgegeven is dus!

Ik ben een beetje terughoudend met negatieve beoordelingen. Want wat ik in het verleden hebt gemerkt is wanneer je dat doet incl goede onderbouwing je er meteen eentje terug krijgt met slechte onderbouwing. Dat beoordelingen systeem werkt helaas nog verre van optimaal op tweakers.. En hij gaf ook aan dat er een sterfgeval in de familie plaats had gevonden. Ok, maar waarom kun je dan wel een heel eind naar iemand anders toe rijden op een andere PC op te halen, weet je..

[ Voor 6% gewijzigd door Noord27 op 27-12-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk omdat iedereen zijn prioriteiten zelf stelt. En jij niet in zijn hoofd kunt kijken, niet weet wat hij wanneer heeft gedaan en waarom wel of waarom niet. Ik zie je veel conclusies trekken op basis van aannames iig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
Ik zou gewoon een eerlijke beoordeling geven; je hebt een deal gemaakt, maar wederpartij heeft niet op tijd het pakket verstuurd zoals afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
The Eagle schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:50:
Ik denk omdat iedereen zijn prioriteiten zelf stelt. En jij niet in zijn hoofd kunt kijken, niet weet wat hij wanneer heeft gedaan en waarom wel of waarom niet. Ik zie je veel conclusies trekken op basis van aannames iig.
Vond dat nog wel mee vallen, probleem is namelijk dat de verkoper ervoor zorgt dat de koper niets anders kan doen dan raden naar wat er gebeurt, en als je dan andere zaken op V&A wel kan afhandelen maar niet even kan berichten dat het die dag niet gaat lukken omdat je druk bent maar dat je wel een andere pc moet ophalen omdat dat heel belangrijk is voor iets, dan vraag je er ook wel een beetje om ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
The Eagle schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:50:
Als de andere partij ook maar een beetje moeite had genomen om mij op de hoogte te houden had ik daar wel begrip voor kunnen tonen. Waarom wel de tijd hebben om heel NL door te rijden om je nieuwe PC op te halen + aanwezig zijn op de tweakers website, maar geen tijd hebben om je DM te beantwoorden?

Sorry, maar op marktplaats heb ik nog betere ervaringen met verkopers..
Pagina: 1