Ik heb hier de tablet van mijn moeder liggen, die uit het niets in een bootloop vast zit. Ik heb van alles geprobeerd, maar de tablet blijft momenteel nog steeds hangen in een bootloop.
[list]
• De tablet is soft uitgezet (alleen scherm uit) en daarna in de hoes gestopt, ongeveer anderhalf uur later weer uit de hoes gehaald en de tablet stond op het beginscherm (Samsung Galaxy Note 10.1 tekst)
• Geprobeerd te resetten doormiddel van power knop 15 seconden in gedrukt houden, tablet ging uit en aan maar hetzelfde probleem was er nog steeds.
• Recovery modus is niet te bereiken, logo wordt 2 keer weergegeven, daarna licht het scherm op en gaat na een seconde weer uit.
• ODIN mode is wel te bereiken.
• PC ziet de tablet wel en ODIN ook
• KIES ziet de tablet wel maar blijft connecten.
Ik heb dus via ODIN geprobeerd om de stock firmware te flashen en volgens ODIN lukt dit ook, en de tablet start opnieuw op maar nog steeds in een bootloop.
Ik heb daarna verschillende firmwares geprobeerd, van CMW met auto root tot Gnabo met Gapps, ODIN laat telkens weten dat de flash geslaagd is, toch blijft de ODIN mode official Samsung weergeven en blijft de tablet in een bootloop hangen.
Ik heb op internet een origineel PIT bestand gevonden van de Galaxy Note 10.1 en deze geflashed met re-partition van ODIN, opnieuw geeft ODIN aan dat de flash geslaagd is maar de tablet blijft de official Samsung rom houden met een bootloop.
Ik heb zelfs geprobeerd om de tablet te hard bricken
maar zelfs dit gebeurt niet.
Iemand nog een idee om deze tablet nog wat leven in te blazen?
Edit:
Zojuist nog even een re-partition gedaan samen met een firmware flash.
Dit is wat er uit komt. Maar nog steeds vast op het Samsung galaxy tekst scherm.
[list]
• De tablet is soft uitgezet (alleen scherm uit) en daarna in de hoes gestopt, ongeveer anderhalf uur later weer uit de hoes gehaald en de tablet stond op het beginscherm (Samsung Galaxy Note 10.1 tekst)
• Geprobeerd te resetten doormiddel van power knop 15 seconden in gedrukt houden, tablet ging uit en aan maar hetzelfde probleem was er nog steeds.
• Recovery modus is niet te bereiken, logo wordt 2 keer weergegeven, daarna licht het scherm op en gaat na een seconde weer uit.
• ODIN mode is wel te bereiken.
• PC ziet de tablet wel en ODIN ook
• KIES ziet de tablet wel maar blijft connecten.
Ik heb dus via ODIN geprobeerd om de stock firmware te flashen en volgens ODIN lukt dit ook, en de tablet start opnieuw op maar nog steeds in een bootloop.
Ik heb daarna verschillende firmwares geprobeerd, van CMW met auto root tot Gnabo met Gapps, ODIN laat telkens weten dat de flash geslaagd is, toch blijft de ODIN mode official Samsung weergeven en blijft de tablet in een bootloop hangen.
Ik heb op internet een origineel PIT bestand gevonden van de Galaxy Note 10.1 en deze geflashed met re-partition van ODIN, opnieuw geeft ODIN aan dat de flash geslaagd is maar de tablet blijft de official Samsung rom houden met een bootloop.
Ik heb zelfs geprobeerd om de tablet te hard bricken

Iemand nog een idee om deze tablet nog wat leven in te blazen?
Edit:
Zojuist nog even een re-partition gedaan samen met een firmware flash.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <OSM> Enter CS for MD5.. <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable.. <OSM> Please wait.. <OSM> N8010XXUDNE4_N8010PHNDNF1_HOME.tar.md5 is valid. <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully.. <OSM> Leave CS.. <ID:0/003> Added!! <ID:0/003> Odin v.3 engine (ID:3).. <ID:0/003> File analysis.. <ID:0/003> SetupConnection.. <ID:0/003> Initialzation.. <ID:0/003> Set PIT file.. <ID:0/003> DO NOT TURN OFF TARGET!! <ID:0/003> Get PIT for mapping.. <ID:0/003> Firmware update start.. <ID:0/003> sboot.bin <ID:0/003> NAND Write Start!! <ID:0/003> tz.img <ID:0/003> boot.img <ID:0/003> recovery.img <ID:0/003> system.img <ID:0/003> cache.img <ID:0/003> hidden.img <ID:0/003> RQT_CLOSE !! <ID:0/003> RES OK !! <ID:0/003> Removed!! <ID:0/003> Remain Port .... 0 <OSM> All threads completed. (succeed 1 / failed 0) |
Dit is wat er uit komt. Maar nog steeds vast op het Samsung galaxy tekst scherm.
[ Voor 27% gewijzigd door InFamous op 27-12-2014 13:21 ]
Formerly known as Ragdoll