ASSEMBLY, wie kan me AUB helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Goeiendag,

Ik heb van school een opdrachtje gekregen om iets te programmeren in assembleertaal... Maar nu raad je het al, ik snap er de ballen niet van, fijne bijkomstigheid is dat het ook nog eens binnen 2 dagen af moet zijn enz. enz. enz... Bedankt school... De opdracht luidt als volgt. Voor iemand die een beetje verstand heeft van assembly is dit dus echt een eitje, maar voor leken zoals ik dus niet... Is er toevallig iemand die dit snel in mekaar zou kunnen flansen? Je mag er een vergoeding voor vragen uiteraard... ;) Wie o wie kan mij nog effe uit de brand helpen? Mijn dank zal zeer groot zijn... :)

Dit is de opdracht:
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~mjagers/cmp1.jpg

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik moet morgen een verslag afhebben. Iemand nog een verslagje over?

:)

Verwijderd

Je bent een STOUTE jongen! ;)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Exterazzo

Qeasy

Het is niet de bedoeling dat je hier je hw laat maken. Zo leer je nix. Zoek maar es wat info over assembly!

Audentia

Verwijderd

Tsss jongens niet zo negatief allemaal! de enige juiste vraag is : Wat heb je zelf al geprobeerd en tegen welke problemen liep je op?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Nou, die eerste tekst krijg ik wel gedisplayed, maar dan moet er een hex hetal (bv 0A) ingevoerd worden en onthouden worden... Daar strand ik al... BTW, dat ik er niks van leer kan goed zijn, maar ik heb op dit moment niet veel tijd meer om er veel van te leren... Ik krijg op school die assembly shit nog uitgebreider en dan ga ik het misschien wel snappen, maar nu is het gewoon nog maar heel erg kort dag, waardoor ik een beetje in tijdnood zit... Snappie? Daarom kom ik effe kijken of hier misschien een geroutineerd iemand zit, die dit in een kwartiertje afheeft... Want als je weet hoe de vork in de steel zit is dit echt heel makkelijk schijnt... Maar voordat je die vork hebt uitgevonden ben je wel effe een tijdje verder... ;)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 13 juni 2001 23:41 schreef Martijn het volgende:
Nou, die eerste tekst krijg ik wel gedisplayed, maar dan moet er een hex hetal (bv 0A) ingevoerd worden en onthouden worden... Daar strand ik al... BTW, dat ik er niks van leer kan goed zijn, maar ik heb op dit moment niet veel tijd meer om er veel van te leren... Ik krijg op school die assembly shit nog uitgebreider en dan ga ik het misschien wel snappen, maar nu is het gewoon nog maar heel erg kort dag, waardoor ik een beetje in tijdnood zit... Snappie? Daarom kom ik effe kijken of hier misschien een geroutineerd iemand zit, die dit in een kwartiertje afheeft... Want als je weet hoe de vork in de steel zit is dit echt heel makkelijk schijnt... Maar voordat je die vork hebt uitgevonden ben je wel effe een tijdje verder... ;)
En het gaat er net om dat je die vork gaat uitvinden |:(

Audentia

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 23:34 schreef Yarvieh het volgende:
Tsss jongens niet zo negatief allemaal! de enige juiste vraag is : Wat heb je zelf al geprobeerd en tegen welke problemen liep je op?
Mee eens, maar waarom vermelden ze dat dan niet meteen?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Huiswerk maken we niet voor je.
Standaard GoT policy is om dergelijke threads te sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.