Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Hulp gevraagd] Is dit een goede ruil?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello!

Ten eerste iedereen de beste wensen :>

En ten tweede zit ik een beetje met een dilemma. Ik heb een desktop computer die ik wil ruilen tegen een laptop. Simpelweg omdat ik een laptop gewoon veel praktischer vind. Nu heb ik iemand die met mij wil ruilen, en ik denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is maar zeker ben ik er niet van. Nu zou ik graag jullie advies willen hebben.

Dit is wat ik te ruil heb:

-----------------------------------------

De Acer Aspire X3995 desktop PC is uitgerust met een krachtige Intel i53470 3.3 GHz processor, 8 GB DDR3 RAM werkgeheugen, 1TB harde schijf en een Nvidia G620 grafische kaart. Inclusief legitieme Windows 8 64 bit (voorgeinstalleerd)

Topkrachtt

Taken uitvoeren, programma's kijken, ontspannende games spelen en contact houden met vrienden: dit alles is zeer eenvoudig met de 3e generatie Intel Core processor en een aparte Nvidia GeForce kaart. Druk op de blauwe LED-aan-uitknop en bestuur je wereld.

Genieten in HDD

De Acer Aspire X3995 desktop is verrassend compact en zeer entertainend. Dit is je HD-multimediacenter. Bepaalde modellen van de Aspire X-serie bevatten een aparte grafische kaart met HD-audio voor verbluffend scherpe kleuren en geluid. Daarnaast kun je de multimedia eenvoudig op een groot scherm weergeven via de geïntegreerde HDMI-poort.

Uitbreidbaarr

Je kunt tot 16 GB DDR3-geheugen toevoegen voor snelle respons op entertainment, gamen en ontwerpactiviteiten. Via de multikaartlezer of de snelle usb 3.0-poorten aan de voorzijde kun je eenvoudig media overzetten vanaf je digitale apparaten. Daarnaast heb je met AcerCloud altijd en overal toegang tot documenten en media vanaf al je apparaten.

Eventueel is het scherm er ook bij te krijgen. Het betreft hier het volgende scherm:

Over het scherm::

De Iiyama ProLite E2473HS monitorr is met zijn slanke rand, luxe glanzende behuizing, rijke uitrusting en uitmuntende specificaties is dit de monitor voor de veeleisende gebruiker

De ProLite E2473HS is een 24 inch monitor met FHD 1920x1080 resolutie en snelle 2ms reactietijd. De monitor heeft VGA, DVI en 2 HDMI signaalingangen waarvan één HDMI ingang aan de zijkant zit samen met de hoofdtelefoon aansluiting. De X-Res functie verbetert de beeldkwaliteit van lage kwaliteit internet filmpjes.

De monitor is geschikt voor interactieve toepassing zoals Video bewerking en (Pro) Gaming.

Standaard met een Trust GXT 280 LED Illuminated Gaming Keyboard (met verlichting) en een gaming muis.
Eventueel kan je er ook mijn Trust Zyno Full HD Video Webcam bij krijgen.

------------------------------------

Dus eigenlijk gewoon alles. Een computer met scherm en toebehoren.

Nu wil er iemand met mijn ruilen die de volgende latop heeft:

HP pavilion dv7-6135dx entertainment pc met beats audio

Met deze specificaties

Wat ik graag terug verwacht van de laptop is dat ik er ook spellen op kan spelen zoals de Sims 4 en bijvoorbeeld de nieuwe Football Manager 2015

Is dit een goede deal? :)

Alvast bedankt voor het mee kijken!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste MissyIdiot,
ruil-, verkoopadvies en "hoeveel-is-mijn-setup-nog-waard" topics horen niet op het forum thuis. De waarde van (oude) hardware kan je zelf uitzoeken via tweedehands verkoopkanalen zoals http://tweakers.net/aanbod/, marktplaats en andere bekende bronnen.

Succes!

Dit topic is gesloten.