Pc upgrade tips nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644675

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?Processor en gpu

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Intel cpu
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Gamen
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Ik wil graag mjin pc beetje upgraden aangezien ik nu niet veel te besteden heb ik wil graag bf3 spelen op 720/1080p
Ik heb een intel core 2 duo die wil ik naar een q6600 upgraden maar is dat wel zo goed of zal ik weinig verschil zien in bf3 en ook wil ik een gtx 650 aanschaffen (allebij 2e hans)
Zijn er mischien betere dingen wat ik kan doen zoja laat het me weten

Ik heb ook
4gb ram
en nu een hd 5450 ik speel bf3 nu op 800x600 low wat erg vervelend is. Als er vragen zijn zal ik ze snel beandwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-07 19:34
Welk moederbord heb je? Misschien kan er nog wel een tweedehands Q9450 op. Als gpu zou je voor een tweedehands 7950 kunnen kijken: die bieden erg veel waar voor hun geld.

Ook je je huidige voeding belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 644675

Topicstarter
Ardjee schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 23:32:
Welk moederbord heb je? Misschien kan er nog wel een tweedehands Q9450 op. Als gpu zou je voor een tweedehands 7950 kunnen kijken: die bieden erg veel waar voor hun geld.

Ook je je huidige voeding belangrijk!
Heb een hp moeder bord gwn een standaard eentje met socket 775 dus die quad zou moeten en ik moet een gpu hebben zonder extra stroom mijn voeding heeft daar geen kabels voor wel 400w