Ik kan wat hulp gebruiken. Mijn harde schijf is het aan het begeven denk ik. Van de meeste data heb een kopie staan op mijn Nas, maar van een bepaalde excel file niet. De file is redelijk belangrijk voor me.
Ik heb al diverse tools geprobeerd, maar ik heb nog maar één gevonden die blijkbaar het bestand wel kan lezen, ExcelFix. De gratis versie van deze tool toont me jammergenoeg enkel maar een preview van de file, ik kan het herstelde bestand dus niet opslaan. Dit zou wel kunnen met de betalende versie, maar die kost €139.
Het goede nieuws is dat mijn data blijkbaar nog niet totaal verloren is.
De data uit de preview overtypen is een optie, maar ik gok dat ik daar een dag of 2 mee bezig zal zijn.
Heeft er iemand een gouden tip om mijn data te recuperen?
Ik heb al diverse tools geprobeerd, maar ik heb nog maar één gevonden die blijkbaar het bestand wel kan lezen, ExcelFix. De gratis versie van deze tool toont me jammergenoeg enkel maar een preview van de file, ik kan het herstelde bestand dus niet opslaan. Dit zou wel kunnen met de betalende versie, maar die kost €139.
Het goede nieuws is dat mijn data blijkbaar nog niet totaal verloren is.
De data uit de preview overtypen is een optie, maar ik gok dat ik daar een dag of 2 mee bezig zal zijn.
Heeft er iemand een gouden tip om mijn data te recuperen?