Hallo,
Ik heb ooit een qtab Mi97 gekocht. Later bleek dat ie uit China komt. Heeft hij het altijd prima gedaan totdat het moment dat hij niet meer opstartte. Hij blijft dan hangen met de tekst Android op het scherm.
Als ik in recovery menu boot kan ik vervolgens niet navigeren in het menu. En onder het navigatie menu staan 3 fout meldingen over het niet kunnen bereiken van bepaalde mappen. Zie de screenshot daarvoor:

Als het een computer zou zijn zou ik zeggen: formatteren en het besturingssysteem opnieuw installeren.
Kan zoiets ook op een tablet? Zo ja, kan iemand mij naar een precieze handleiding verwijzen en vertellen wat ik er dan op moet zetten?
De gegevens over mijn tablet staan op de kleine M97 User Guide:
Android 2.2/2.3
Freescal iMX.515 800 MHz ARM Cortex A8
512MB DDR2 RAM
4/8/16GB Internal Storage
4-side G-sensor
Supports up to 32GB TF Cards
1024-by-768 pixel resulotion
9-inch LED-backlit glossy widescreen
Multi-touch capacitive screen
7200mAh Battery
Dank voor eventuele hulp!
Ik heb ooit een qtab Mi97 gekocht. Later bleek dat ie uit China komt. Heeft hij het altijd prima gedaan totdat het moment dat hij niet meer opstartte. Hij blijft dan hangen met de tekst Android op het scherm.
Als ik in recovery menu boot kan ik vervolgens niet navigeren in het menu. En onder het navigatie menu staan 3 fout meldingen over het niet kunnen bereiken van bepaalde mappen. Zie de screenshot daarvoor:

Als het een computer zou zijn zou ik zeggen: formatteren en het besturingssysteem opnieuw installeren.
Kan zoiets ook op een tablet? Zo ja, kan iemand mij naar een precieze handleiding verwijzen en vertellen wat ik er dan op moet zetten?
De gegevens over mijn tablet staan op de kleine M97 User Guide:
Android 2.2/2.3
Freescal iMX.515 800 MHz ARM Cortex A8
512MB DDR2 RAM
4/8/16GB Internal Storage
4-side G-sensor
Supports up to 32GB TF Cards
1024-by-768 pixel resulotion
9-inch LED-backlit glossy widescreen
Multi-touch capacitive screen
7200mAh Battery
Dank voor eventuele hulp!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 23:18 . Reden: Link vergeten ]