Toon posts:

iPhone 6 plus landscape apps op elkaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik eerst beginnen iedereen een fijne kerst te wensen!

Maar wie kan mij helpen ik heb een iPhone 6plus en als ik die in landschapemode gebruik dan zijn de apps niet netjes naast elkaar zoals t hoor maar ze zijn achterelkaar dus ze overlappen elkaar..

Hoe krijg ik dit weer normaal aangepast?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:33
Erg onduidelijke omschrijving AmandaH, kan je eens een screenshot sturen van het probleem?

Probeer met dit soort problemen altijd eerst even de iPhone te herstarten, d.m.v. de lock- en homeknop net zolang ingedrukt te houden tot je het Apple logo weer ziet. Wellicht is het probleem dan al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoo wardhj bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het herstarten al meerdere malen geprobeerd maar helaas wilt dat niet helpen!

Het is idd een warrig verhaal en moeilijk om te omschrijven! Even kijken of ik er een screenshot ingeplakt krijg!

Ik hoop dat dit wat duidelijker maakt!

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://onedrive.live.com/redir?resid=B6C5DB47CE66B66!721&authkey=!APof3TTwvgQ1E20&v=3&ithint=photo%2Cpng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 13:33
Gezien het lettertype dat je hebt ingesteld denk ik dat je je iPhone hebt gejailbreakt. Ik denk dat het probleem bij een van je geïnstalleerde Cydia-apps komt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joost bedankt voor je snelle reactie! Helemaal niet aan gedacht aangezien ik alleen officiële pakketten heb gekocht via cydia! Maar dit was dus inderdaad het geval!

Dankje wel!
Pagina: 1