Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 16:50
Ik ben op zoek naar een manier om een tablet meer robuust te maken voor kinderen/mensen met beperkingen. Waar ik op zoek naar ben is een launcher die ik appart kan instellen waarbij alle manier om instellingen te veranderen kan weg halen.

NU zijn daar wel een aantal apps voor maar na onderzoek kan ik toch niet echt vinden wat goed aansluit. Veel van dit soort apps zijn vooral gericht op kinderen, Maar mijn broer is geen kind meer (al is hij dat in zijn hoofd nog wel) maar hij kan door zijn ervaring beter omgaan met een tablet dan kinderen. Echter kan hij nu nog wel bij de instellingen komen waar hij niet weet wat hij aanklikt.

Dus ik zoek iets wat niet de functionaliteit van de tablet terug brengt naar alleen kinder spelletjes, maar toch restricties oplegd voor instellings menus etc.

iemand er ervaring mee?

Misschien voor de Mods onder ons, ik mis eigenlijk een gedeelte met android of IOS software/apps subforum. ik plemp mn vraag hier nu maar neer terwijl het hier misschien niet helemaal past.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Bij nieuwe(re) Android versies kan je meerdere gebruikers hebben op één apparaat. Iedereen logt in met z'n eigen Google account, en kan vervolgens niet de instellingen e.d. van een andere gebruiker vernachelen.

Edit:
Bij Android 5 kan je bepaalde apps ook "vastpinnen". Er is dan een code vereist voordat er een andere app kan worden geopend.

[ Voor 24% gewijzigd door TommieW op 26-12-2014 15:18 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 16:50
Ja klopt dat had ik inderdaad al voorbij zien komen, echter kan hij dan dus wel dingen van zijn eigenaccount verwijderen, Dat wil ik dan dus ook tegen gaan

Maar werkt dat dan ook stel ik maak zelf een account installeer alle apps die hij nodig heeft of kan gebruiken. Vervolgens maak ik een 2e acount aan, kan hij die zelfde apps gebruiken maar niet verwijderen? Dan zou dat namelijk perfect kunnen werken. Mits je kan instellen dat hij ook geen widgets enz kan maken.

Mn broer heeft namelijk nog geen tablet maar gebruikt nu die van mijn ouders onder supervisie van..... Maar voor hem thuis wil ik hem dan een geven die hij kan gebruiken zonder dat ik er elke keer hoef heen te ghaan om het ding opnieuw in te stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door WeeDzi op 26-12-2014 15:38 ]