Plotselinge fout bij opstarten FIFA 15 (PC)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Hi Tweakers,

Sinds gisteren krijg ik een erg vreemde fout bij het opstarten van FIFA 15. Bij het opstarten komt er een scherm waarin staat: FIFA Official licensed product Op dit scherm blijft het spel hangen, hier kan ik minutenlang of urenlang op blijven wachten en zodra ik dan CTRL + ALT + DEL doe dan geeft hij ook aan dat Fifa 15 niet reageert en dan sluit hij zich direct af.

Afbeeldingslocatie: http://picload.org/image/clpairc/123.jpg

Eergisteren was er niets aan de hand en heb ik 's avonds nog een paar potjes kunnen spelen. Gisterenochtend lukte het totaal niet mee. Computer meerdere malen opnieuw opgestart en afgesloten. Via Origin op Game repareren geklikt, Origin en FIFA als administrator uitvoeren. Niets werkt. Vanmorgen zelfs het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar de game crasht telkens op hetzelfde punt.

Ik heb niets veranderd aan het spel, dus geen aangepaste kits, stadions, roosters, faces etc. Alles is origineel gebleven.

Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:45
Speel je toevallig met fraps of msi afterburner? Ik had fraps en daar soms problemen mee met fifa. Bleef dan ook hangen bij een van de beginschermen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Sn3gG3l schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:13:
Speel je toevallig met fraps of msi afterburner? Ik had fraps en daar soms problemen mee met fifa. Bleef dan ook hangen bij een van de beginschermen.
Nee, ik gebruik helemaal geen andere programma's tijdens FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Even voor de Googlers, Fout onstond doordat ik via Programma's en Onderdelen zowel Windows Media Center als Windows Media Player had uitgeschakeld. Na deze weer in te schakelen deed FIFA het weer.