Toon posts:

Opzeggen BEN abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik het makkelijkste mijn BEN abonnement opzeggen ; kan dat ook online? alvast bedankt!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:20
Bellen.

Verwijderd

Je kan niet telefonisch je abonnement opzeggen. Je moet hiervoor een brief sturen naar de klantenservice waarin je aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen en per wanneer je wilt dat dit gebeurt.

Je kan het best eerst even bellen met de klantenservice om te vragen wanneer je nieuwe belminuten ingaan zodat je een paar dagen daarvoor je abonnement laat stopzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 23:35 schreef TheXerox het volgende:
Je kan niet telefonisch je abonnement opzeggen. Je moet hiervoor een brief sturen naar de klantenservice waarin je aangeeft dat je je abonnement wilt opzeggen en per wanneer je wilt dat dit gebeurt.

Je kan het best eerst even bellen met de klantenservice om te vragen wanneer je nieuwe belminuten ingaan zodat je een paar dagen daarvoor je abonnement laat stopzetten.
Gewoon een open brief; of is er ergens een formulier voor op te vragen?

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
uuh volgens mij had ik mijn ben abbo wel telefonisch opgezegd.
ik heb geen brief geschreven die operator heeft het een en ander allemaal geregeld heb amper iets moeten doen

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Ik had maandag nog de klantenservice gebeld hoe dit moest. Telefonisch kan het niet meer het moet schriftelijk.

Je schrijft gewoon een brief naar BEN Nederland B.V. (t.a.v. abonnementenadministratie), Postbus 16272, 2500 BG Den Haag ( staat onderin je factuur ).
In de brief vermeld je de datum wanneer je je abonnement wilt opzeggen, je klantnummer en je verzint een reden waarom je je abo wilt opzeggen.

Succes

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 14 juni 2001 01:48 schreef Apronex het volgende:
en je verzint een reden waarom je je abo wilt opzeggen.
"Uhhhh ben ik heb geen berijk" :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Shedman
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op woensdag 13 juni 2001 23:23 schreef ttkdesign het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkste mijn BEN abonnement opzeggen ; kan dat ook online? alvast bedankt!
Ligt eraan ... als je je nummer wilt houden moet je je nieuwe aanbieder de boel laten opzeggen. Anders krijg je daar gezeur mee!!

* Shedman was blij dat Dutchtone mijn brief 'kwijt' was >:)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
hmz ik probeerde een abonnement te nemen (overzetten prepaid naar abbo) maar ze sturen de formuliertjes terug omdat ze een bank- of giroafschrift willen hebben :? Wat moeten ze daarmee? Ik hou maar gewoon m'n prepaid. Rare jongens die BEN.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Om te kijken of je adres klopt én of je kredietwaardig bent

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:21 schreef havana het volgende:
Alleen om te kijken of je adres klopt.. Kredietwaardigheid halen ze daar echt niet van af hoor :) Desnoods kan je je saldi onleesbaar maken...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:46
Op donderdag 14 juni 2001 16:21 schreef havana het volgende:
Is alleen voor je adres, kredietwaardigheid vragen ze op bij het BKR in Tiel. Als je nl een afschrift met afgeplakt saldo oid meeneemt kan dat ook gewoon, daar zeuren ze niet om.

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Nee, niet bij de BKR, bij Experian...
Doet verder niet terzake

Abo moet idd schriftelijk worden opgezegd zoals boven reeds is beschreven met een opzeggingstermijn van 48 uur. Houdt er wel rekening mee dat de brief een verwerkingstijd nodig heeft van 2 a 3 weken. Als je het binnen die periode op wilt zeggen, maak dan geen gebruik meer vd sim-kaart, dan wordt abo met terugwerkende kracht beeindigt.

* conceicao werkt bij Ben klantenservice ;)

Verwijderd

heel simpel: neem een abo bij een echte provider :7 , en vraag daar nummerbehoud aan.
Ben beroerd |:( raakt namelijk opzeggingen altijd kwijt :? , maar op deze manier hoef je het zelf tenminste niet op te zeggen. :P

Verwijderd

Sorry....

Verwijderd

Ik heb ook ben maar ik wil ergens anders naar toe _met_ nummer behoud dan moet ik dus door me nieuwe telco laten doen? :S

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 16 juni 2001 13:51 schreef nexT het volgende:
Ik heb ook ben maar ik wil ergens anders naar toe _met_ nummer behoud dan moet ik dus door me nieuwe telco laten doen? :S
Ja. Je moet bij je nieuwe telco een verzoek tot nummerbehoud indienen als je je abonnement aanvraagt. Hou er wel rekening mee dat je je oude abonnement minimaal een jaar moet hebben, anders gaat je oude telco waarschijnlijk een boete (= resterende maanden abogeld) berekenen.

• elessar
Op donderdag 14 juni 2001 16:45 schreef achappey het volgende:

[..]

Alleen om te kijken of je adres klopt.. Kredietwaardigheid halen ze daar echt niet van af hoor :) Desnoods kan je je saldi onleesbaar maken...
M'n adres staat op m'n identiteitskaart :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 21 juni 2001 16:46 schreef elessar het volgende:

[..]

M'n adres staat op m'n identiteitskaart :?
Je kan verhuisd zijn. Het gaat erom dat ze een zo recent mogelijk adres van je hebben.

• elessar
De meeste instanties vragen je identiteitskaart toch voor je adres... ik kan toch ook verhuizen nadat ik een afschrift opstuur lijkt me. iig ik vind gewoon dat ze geen recht hebben op mijn giroafschrift. Dan maar geen BEN abbo, het kost teveel moeite....
Maar het is wel lekker goedkoop, hoe zit dat met andere providers, welke zou ik dan kunnen nemen?

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39
Op vrijdag 22 juni 2001 08:41 schreef elessar het volgende:
De meeste instanties vragen je identiteitskaart toch voor je adres... ik kan toch ook verhuizen nadat ik een afschrift opstuur lijkt me. iig ik vind gewoon dat ze geen recht hebben op mijn giroafschrift. Dan maar geen BEN abbo, het kost teveel moeite....
Maar het is wel lekker goedkoop, hoe zit dat met andere providers, welke zou ik dan kunnen nemen?
Ik geloof dat ze bij elke provider een recent (niet ouder dan 30 dagen) afschrift vragen. bedragen enzo mogen onleesbaar worden gemaakt.

* VHware had eerst Dutchtone, die daar om vroeg en nu Telfort die ook daar om vroeg.
Pagina: 1