Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Onderdelen om mijn airflow beter te maken. voornamelijk mijn gpu gedeelte.
Wat is je budget?
Ongeveer 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Heb net even 30 min CoD:AW gespeeld. Allen was mijn cpu 55 graden(met stock koeler vind ik dat netjes) en mijn gpu was 88 graden. zelfs voor een tri-x vind ik dat best hoog voor een half uurtje gamen. (gemeten met cpu-z en gpu-z) (hardware info heeft na 2x metro 2033 een tri-x op 64 graden)tevens was de temp om de kast heen niet echt hoog(de kast zelf kon je een eitje op bakken) vandaar dat ik vermoed dat de airflow aan het gpu gedeelte niet echt geweldig is. had ook niets anders verwacht met een lading kabels voor de gpu en de intake fan.
Zat zelf aan zoiets te denken.
Zoiezo zal de de voeding al zorgen voor een betere airflow. Zodat de fan aan de zijkant al lucht naar binnen kan blazen. Alleen vraag ik mij af hoe die pci fans werken wil er 1 in het laatste slot doen en de andere in het boven slot. Maar de vraag is natuurlijk of het iets van nut heeft die pci fans.of is het misschien beter om een zwaardere intake fan te namen?
als er nog vragen zijn vraag ze gerust.
Ik zoek een?
Onderdelen om mijn airflow beter te maken. voornamelijk mijn gpu gedeelte.
Wat is je budget?
Ongeveer 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 190,95 | € 190,95 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 280,50 | € 280,50 |
| 1 | Silverstone Grandia GD10 | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Kingston KVR13N9S8K2/8 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Tagan TG700-U35, 700W (ATX, EPS12V) | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,90 | |
Heb net even 30 min CoD:AW gespeeld. Allen was mijn cpu 55 graden(met stock koeler vind ik dat netjes) en mijn gpu was 88 graden. zelfs voor een tri-x vind ik dat best hoog voor een half uurtje gamen. (gemeten met cpu-z en gpu-z) (hardware info heeft na 2x metro 2033 een tri-x op 64 graden)tevens was de temp om de kast heen niet echt hoog(de kast zelf kon je een eitje op bakken) vandaar dat ik vermoed dat de airflow aan het gpu gedeelte niet echt geweldig is. had ook niets anders verwacht met een lading kabels voor de gpu en de intake fan.
Zat zelf aan zoiets te denken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,80 | € 59,80 |
| 2 | Akasa Integral AK-SB-BK | € 4,46 | € 8,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 68,72 | |
Zoiezo zal de de voeding al zorgen voor een betere airflow. Zodat de fan aan de zijkant al lucht naar binnen kan blazen. Alleen vraag ik mij af hoe die pci fans werken wil er 1 in het laatste slot doen en de andere in het boven slot. Maar de vraag is natuurlijk of het iets van nut heeft die pci fans.of is het misschien beter om een zwaardere intake fan te namen?
als er nog vragen zijn vraag ze gerust.
[ Voor 71% gewijzigd door loki504 op 26-12-2014 11:43 ]