Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Memtest86]Uitgepakte ISO map verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:38
Ik heb memtest86 beta 6.0.0 gedownload via http://www.memtest86.com/download.htm#beta en de ISO uitgepakt op mijn bureaublad, gewoon om te kijken wat erin zit, maar nu wil ik deze map verwijderen, alleen dat lukt niet. Hij zegt het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ox1xU3EOVX0Ub3yq5EwP2Gev/full.jpg

Als ik dan in de map ga kijken, kan ik alle bestanden verwijderen behalve het bestand MEMTEST. (die punt hoort erbij). Het lijkt wel of die map niet meer bestaat, maar dat ie nog "gecached" op het bureaublad staat of zo. Of dat dat MEMTEST. in gebruik is of zo.

Ik heb al in veilige modus opgestart en geprobeerd de map te verwijderen, maar dat lukt ook niet. Dan krijg ik dezelfde foutmelding. Heb al geprobeerd te vernieuwen met F5, maar die map blijft gewoon staan. Ook in het register gezocht naar de map naam, maar daar kon ik ook niks vinden. Iemand weleens zoiets meegemaakt? Wat zou het kunnen zijn?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Start eens op met een ubuntu livecd, en probeer daar te verwijderen.

Nautilus(verkenner) starten.
Links zou je dan de windows schijven moeten zien, anders met gparted koppelen.
Dan files verwijderen.
Indien je geen rechten zou hebben, dan nautilus in de terminal starten met gksudo nautilus.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:38
jan99999 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:10:
Start eens op met een ubuntu livecd, en probeer daar te verwijderen.

Nautilus(verkenner) starten.
Links zou je dan de windows schijven moeten zien, anders met gparted koppelen.
Dan files verwijderen.
Indien je geen rechten zou hebben, dan nautilus in de terminal starten met gksudo nautilus.
Gelukt! De schijf stond er al op het bureaublad links in het rijtje. Ben naar de map gegaan en heb hem verwijderd. Wel triest dat je zulke drastische maatregelen moet nemen. Hardnekkig iets, dat memtest.

Nogmaals dank!