Een aantal heren van een carnavalswagen hebben mij benaderd met een vraag. Zij vroegen of ik software kende waarbij tijdens het afspelen van een afspeellijst automatisch tijdens de liedjes geluidseffecten afgespeeld kunnen worden. Dus bijvoorbeeld tijdens het afspelen van 'er staat een paard in de gang' klinkt er ineens een pistoolschot of een galopperend paard.
Nu ben ik zelf op zoek gegaan naar dergelijke software maar heb eigenlijk niets kunnen vinden. Met de zoektermen auto mix sound effect (enz.) komt ik eigenlijk alleen uit bij het programma virtualDJ, maar volgens mij doet dat programma niet wat ik vraag. Kennen jullie een programma wat voldoet aan de eisen of hebben jullie een andere oplossing?
Bedankt!
Nu ben ik zelf op zoek gegaan naar dergelijke software maar heb eigenlijk niets kunnen vinden. Met de zoektermen auto mix sound effect (enz.) komt ik eigenlijk alleen uit bij het programma virtualDJ, maar volgens mij doet dat programma niet wat ik vraag. Kennen jullie een programma wat voldoet aan de eisen of hebben jullie een andere oplossing?
Bedankt!