Ik heb via de site 'gamecomputers.nl' een game pc samengesteld. Nu is het zo dat ik echt een leek ben in dit soort dingen, het is ook m'n eerste keer dat ik zoiets als dit onderneem. Verstandig leek het me dus wel om een aantal experts om hun mening/inzicht te vragen, dus bij deze.
Eisen aan de PC: Games als World of Warcraft op Ultra graphics op 30+ fps, amateur videobewerking, geschikt voor studiewerk (verslagen etc.)
Mijn vraag aan jullie dus: Is mijn huidige setup compatibel? Daarnaast, zijn er bepaalde dingen/aspecten die iets beter kunnen worden geoptimaliseerd?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Huidige configuratie:
Behuizing:
Sharkoon BD28 Blue edition
Verlichting:
Geen extra verlichting
Moederbord:
GIGABYTE GA-970A-DS3P
Geen geluidsdemping
Processor:
AMD FX-4300 ( 4x 3800 Mhz ) Quad Core
Overclock:
De Processor Overclocken
Processor Koeler:
Scythe Mugen 4 SCMG-4000
RAM Geheugen:
8GB DDR3 1600Mhz (Crucial Ballistix - Dual Channel)
Videokaart:
NVIDIA GTX 750 Ti (MSI 2GD5/OCV1 2G GDDR5)
Geluidskaart:
Onboard audio 7.1
Harde Schijven:
1ste: 120GB Solid State Drive (Crucial M500)
2de: 1000GB Harde Schijf
Netwerk:
Gigabit LAN aansluiting
TP-LINK TL-WN781ND 150N - Draadloos WIFI
DVD/BR Brander:
DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding:
Corsair VS Series VS450
Cardreader:
All in One Cardreader + USB aansluiting
------------------------------------------------------------------------------------------
Andere mogelijkheden volgens deze website: http://gamecomputers.nl/g...get/?hash=2fb09e5b8bb63cf
Bijvoorbaat heel veel dank.
P.s. Ik sta open voor suggesties, kritiekpuntjes, etc., maar heb wel geduld met me, ik vrees namelijk dat ik een aantal 'domme' fouten kan hebben gemaakt.
First time for everything, right?
Eisen aan de PC: Games als World of Warcraft op Ultra graphics op 30+ fps, amateur videobewerking, geschikt voor studiewerk (verslagen etc.)
Mijn vraag aan jullie dus: Is mijn huidige setup compatibel? Daarnaast, zijn er bepaalde dingen/aspecten die iets beter kunnen worden geoptimaliseerd?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Huidige configuratie:
Behuizing:
Sharkoon BD28 Blue edition
Verlichting:
Geen extra verlichting
Moederbord:
GIGABYTE GA-970A-DS3P
Geen geluidsdemping
Processor:
AMD FX-4300 ( 4x 3800 Mhz ) Quad Core
Overclock:
De Processor Overclocken
Processor Koeler:
Scythe Mugen 4 SCMG-4000
RAM Geheugen:
8GB DDR3 1600Mhz (Crucial Ballistix - Dual Channel)
Videokaart:
NVIDIA GTX 750 Ti (MSI 2GD5/OCV1 2G GDDR5)
Geluidskaart:
Onboard audio 7.1
Harde Schijven:
1ste: 120GB Solid State Drive (Crucial M500)
2de: 1000GB Harde Schijf
Netwerk:
Gigabit LAN aansluiting
TP-LINK TL-WN781ND 150N - Draadloos WIFI
DVD/BR Brander:
DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding:
Corsair VS Series VS450
Cardreader:
All in One Cardreader + USB aansluiting
------------------------------------------------------------------------------------------
Andere mogelijkheden volgens deze website: http://gamecomputers.nl/g...get/?hash=2fb09e5b8bb63cf
Bijvoorbaat heel veel dank.
P.s. Ik sta open voor suggesties, kritiekpuntjes, etc., maar heb wel geduld met me, ik vrees namelijk dat ik een aantal 'domme' fouten kan hebben gemaakt.
First time for everything, right?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 00:14 ]