Hallo,
Ik post dit topic omdat ik een PC wil en omdat ik bij het samenstellen wat advies vraag. Wanneer ik 5 januari uitbetaald krijg wil ik zo snel mogelijk bestellen aangezien ik met mijn vriendengroep H1Z1 wil gaan spelen wat op 15 januari early-access op Steam krijgt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, videos bewerken, internetten(tegelijk?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€900,- maximaal. De lijst(onderaan) heb ik grotendeels samengesteld via de site van Alternate. Dan komt het systeem ook op ongeveer 900 euro uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik als CPU echt wel een i7 nodig heb omdat(verbeter waar nodig) i7 processors beter zijn voor videos te bewerken en te multitasken en over het algemeen ook sneller zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Merken opzich boeien me niet al te veel, maar ik wil wel een wat zuiniger systeem ivm het feit dat ik bij mijn vader woon en niet de stroomrekening betaal.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen. Aangezien dit mijn eerste eigen PC wordt schrikt overklokken me toch een beetje af. Liever niet dus.
Samengesteld bestellen of niet? Bij Alternate?
Dit is meer een vraag die ik heb voor jullie. Mijn vader kan me op zich wel helpen maar ik weet niet hoeveel tijd er in zit om een PC samen te stellen en gebruiksklaar te maken
EDIT | SSD na aankoop toevoegen
Als ik mijn PC samengesteld bestel of samen met mijn vader in elkaar zet en gebruiksklaar maak en ik wil achteraf nog een SSD toevoegen, zou ik die er dan gewoon op aan kunnen sluiten of moet zoiets ook nog geïnstalleerd worden?
Bedankt voor het helpen en fijne feestdagen!
Ik post dit topic omdat ik een PC wil en omdat ik bij het samenstellen wat advies vraag. Wanneer ik 5 januari uitbetaald krijg wil ik zo snel mogelijk bestellen aangezien ik met mijn vriendengroep H1Z1 wil gaan spelen wat op 15 januari early-access op Steam krijgt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, videos bewerken, internetten(tegelijk?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€900,- maximaal. De lijst(onderaan) heb ik grotendeels samengesteld via de site van Alternate. Dan komt het systeem ook op ongeveer 900 euro uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik als CPU echt wel een i7 nodig heb omdat(verbeter waar nodig) i7 processors beter zijn voor videos te bewerken en te multitasken en over het algemeen ook sneller zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Merken opzich boeien me niet al te veel, maar ik wil wel een wat zuiniger systeem ivm het feit dat ik bij mijn vader woon en niet de stroomrekening betaal.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen. Aangezien dit mijn eerste eigen PC wordt schrikt overklokken me toch een beetje af. Liever niet dus.
Samengesteld bestellen of niet? Bij Alternate?
Dit is meer een vraag die ik heb voor jullie. Mijn vader kan me op zich wel helpen maar ik weet niet hoeveel tijd er in zit om een PC samen te stellen en gebruiksklaar te maken
EDIT | SSD na aankoop toevoegen
Als ik mijn PC samengesteld bestel of samen met mijn vader in elkaar zet en gebruiksklaar maak en ik wil achteraf nog een SSD toevoegen, zou ik die er dan gewoon op aan kunnen sluiten of moet zoiets ook nog geïnstalleerd worden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 314,- | € 314,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | LG GH24NS95 Zwart | € 16,50 | € 16,50 |
| 1 | Cooler Master B600 | € 50,90 | € 50,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 830,70 | |
Bedankt voor het helpen en fijne feestdagen!
[ Voor 3% gewijzigd door exaltion op 25-12-2014 21:48 . Reden: nog een vraag toegevoegd ]