Hi Tweakers,
Ik heb met kerst een Chromecast gekregen maar nou kwam ik erachter dat ik een half jaar geleden geen wifi adapter in mijn nieuwe pc heb laten bouwen. Nou heb ik deze alsnog nodig voor de Chromecast
Ik zoek een?
Ik zoek een wifi adapter, het liefst met een usb uitgang. Mijn computer staat onder mijn bureau dus de grote maakt niet zoveel uit. Het hoeft geen high-end adapter te zijn ofzo, het is alleen om films enzv te streamen van mijn computer naar de Chromecast. Verder game ik gewoon over de kabel.
Wat is je budget?
Ik wil er graag maximaal 20 euro aan uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit, als ie het maar goed doet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het bereik is geen punt, ik zit op de 1e verdieping maar tegen de trap aan, bij de trap zit de meterkast met de router.Voor de overbodige maar heeeel misschien nuttige informatie, dit is mijn pc.
Ik wil graag wel een usb adapter omdat ik even geen zin heb om in mijn pc te rotzooien. Natuurlijk heb ik wel even wat uitgezocht en dit leek mij tot nu toe de beste oplossing pricewatch: TP-Link TL-WN823N
Alvast bedankt
Gr Jasper
Ik heb met kerst een Chromecast gekregen maar nou kwam ik erachter dat ik een half jaar geleden geen wifi adapter in mijn nieuwe pc heb laten bouwen. Nou heb ik deze alsnog nodig voor de Chromecast
Ik zoek een?
Ik zoek een wifi adapter, het liefst met een usb uitgang. Mijn computer staat onder mijn bureau dus de grote maakt niet zoveel uit. Het hoeft geen high-end adapter te zijn ofzo, het is alleen om films enzv te streamen van mijn computer naar de Chromecast. Verder game ik gewoon over de kabel.
Wat is je budget?
Ik wil er graag maximaal 20 euro aan uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit, als ie het maar goed doet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het bereik is geen punt, ik zit op de 1e verdieping maar tegen de trap aan, bij de trap zit de meterkast met de router.Voor de overbodige maar heeeel misschien nuttige informatie, dit is mijn pc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 279,99 | € 279,99 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,89 | € 12,89 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 967,13 | |
Ik wil graag wel een usb adapter omdat ik even geen zin heb om in mijn pc te rotzooien. Natuurlijk heb ik wel even wat uitgezocht en dit leek mij tot nu toe de beste oplossing pricewatch: TP-Link TL-WN823N
Alvast bedankt
Gr Jasper
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 20:37 ]