Hey beste Tweakers!
Omdat het kerst is dacht ik om mijn pc eens te upgraden. Ik was van plan om alleen een nieuw videokaart te kopen (MSI GTX 750Ti 2gb Gaming). Maar ik kwam achter dat mijn videokaart niet genoeg ruimte heeft, hij heeft 2 sloten nodig, maar mijn netwerk kaart komt in de weg te staan. (zie afbeelding)
Daarom moet ik waarschijnlijk een nieuw moederbord kopen. Ik had de ASRock FM2A75 Pro4+ in gedachten wegens de prijs. Maar ik hoop dat er een ander manier is om mijn videokaart aan te sluiten zonder een nieuw moederbord te kopen. Zo niet, zou mijn nieuwe videokaart en moederbord compatibel zijn met mijn pc?
PC Specs,
Cooler Master K-380 Case
AMD A4 5300 CPU
Corsair H80i Cooling
500 Watt Voeding
500 GB HDD
MSI FM2-A55M-P33 Moederbord
8 GB Crusial Ballistix Ram
TP-Link 350 MB network card
Nieuwe Moederbord: pricewatch: ASRock FM2A75 Pro4+
Nieuwe Videokaart: pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING
Ik wens jullie allemaal een fijne kerstmis en een gelukkig nieuwjaar!
M.v.g
Amit
Omdat het kerst is dacht ik om mijn pc eens te upgraden. Ik was van plan om alleen een nieuw videokaart te kopen (MSI GTX 750Ti 2gb Gaming). Maar ik kwam achter dat mijn videokaart niet genoeg ruimte heeft, hij heeft 2 sloten nodig, maar mijn netwerk kaart komt in de weg te staan. (zie afbeelding)
Daarom moet ik waarschijnlijk een nieuw moederbord kopen. Ik had de ASRock FM2A75 Pro4+ in gedachten wegens de prijs. Maar ik hoop dat er een ander manier is om mijn videokaart aan te sluiten zonder een nieuw moederbord te kopen. Zo niet, zou mijn nieuwe videokaart en moederbord compatibel zijn met mijn pc? PC Specs,
Cooler Master K-380 Case
AMD A4 5300 CPU
Corsair H80i Cooling
500 Watt Voeding
500 GB HDD
MSI FM2-A55M-P33 Moederbord
8 GB Crusial Ballistix Ram
TP-Link 350 MB network card
Nieuwe Moederbord: pricewatch: ASRock FM2A75 Pro4+
Nieuwe Videokaart: pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING
Ik wens jullie allemaal een fijne kerstmis en een gelukkig nieuwjaar!
M.v.g
Amit