Toon posts:

waarom modpunten beperkt houdbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik weer wat frequenter post op t.net hopen de modpuntjes zich weer op, helaas kom ik niet altijd toe aan het moderaten van postings maar zijn mijn puntjes na 7 dagen wel weg! Waarom zijn ze niet wat langer houdbaar, zodat ik ook ik in tijden dat ik wat minder post op t.net wel ontspannen kan moderaten (en ik niet op een puntje meer of minder hoef te kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De moderatie-faq zegt dat dat zo is omdat het onwenselijk is dat mensen modpunten gaan opsparen. En waarom dat onwenselijk is weet ik zo ineens ook niet.
Ik kan me wel voorstellen dat je scenarios kunt bedenken waarbij er misbruik van modpoints-met-onbeperkte-geldigheid gemaakt wordt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo'n probleem vind: modpunten krijg je ook door het lezen van T.net nieuws en als je zoveel tijd hebt dat je heel veel modpunten kunt spenderen, dan kun je ook wel een reactie plaatsen. :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Ja precies maar kijk uit met die houdbaarheid he. Het kan best snel voorkomen dat iemand zin heeft om heel erg veel trolls uit te delen en dan maar 3 mod points heeft. Maar als die houdbaarheid er niet is dan kan ie na een maand dus iets van een paar honderd mods uitdelen... Niet echt lekker denk je wel.

(heb er trouwens nog 252 over)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Laatst online: 15-10 09:32
of maak de houdbaarheid van 1 naar 2 weken ofzo...

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat ze verlopen is an sich logisch.. zo makkelijk als ze binnenstromen zorgt ervoor dat accumulatie ongewenst is. Elke dag kan je er 30 ophalen als je een beetje lurkt en als je actief mod dan stromen ze met bakken binnen iig.

Dan is slechts de vraag hoe lang je ze houdbaar houdt? aangezien een tijd altijd arbitrair blijft, zal íe waarschijnlijk altijd wel een nadeel hebben. 1 week is iig een redelijke tijd en verder niet oncomfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Laatst online: 21:10
Ik denk niet dat de houdbaarheid echt een probleem is. Mensen die meer als 100 keer per week tweakers bezoeken die zullen ook wel een beetje redelijk modden. Dus is het ook niet nodig om mod points op te slaan.

Ik heb er nu nog een dikke 250 over en heb er al ruim 100 uitgedeeld. Het enige probeelm wat je hebt is als iemand kwaad wil. Maar dan lukt hem dat toch wel met of zonder beperkte houdbaarheid.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Is het dan niet handiger voor mensen die bv meer dan 100 modpunten per week hebben over een bepaalde tijd maar een percentage in hoeven te leveren? voor de regelmatige bezoeker is dat makkelijker en iemand die allemaal trolls wil uitdelen had het dan ook wel eerder kunnen doen. bovendien zie ik de 'regelmatige bezoeker' niet dit soort reacties doen.

Voor mezelf hoeft het btw niet.. ik heb op dit moment 94, maar gemiddeld 100 of 200nogwat per week.. en daarvan gebruik ik er iig niet meer dan 50... zelfs de helft daarvan is al veel..

Localhost is where the heart is

Pagina: 1