• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:16

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Klein vraagje voor de experts.
Het is gewoon voor thuis gebruik op de TV.

Ik gebruik pse10 voor archivering en kleine bewerkingen.
voor foto's prima, nu ben ik op zoek naar een manier om klein video materiaal van diverse kwaliteiten te intergreren in de foto presentaties.(pse10 kan alleen presentatie.WMV bestanden exporteren)
(werkt in principe best leuk omdat de onderschriften mee genomen kunnen worden en je ook audio kan toevoegen en met wat basic editting tools)

Vaak maak je spontaan met je camera of mobiel een kort filmpje (paar minuutjes) van iets en ga je daarna door met foto's maken. Die mini filmpjes zijn te klein om los te gebruiken maar prima om tussen de foto's als extraatje toe te voegen.
XBMC/KODI (mediaplayer software voor TV) kan helaas niet in de foto album mode video content weergeven, dus ik moet dat soort foto/video mappen omzetten in een presentatie (Dus een video bestand) wil ik het kunnen zien in een zinnige context.

Nadeel is dat vaak en de foto en de video kwaliteit achter uit gaat bij een presentatie modes in .WMV wat je op een groot tv scherm altijd terug ziet.

(voor langere film-materiaal gebruik ik nu gewoon een apart editting programma om een losse film in HD te maken.)

De vraag: hoe goed of slecht is de adobe photoshop elements & adobe premiere elements 13 (nu voor 128 euro als pakket) voor een alles in één oplossing voor organiseren en bewerken van foto's en filmmateriaal uit oude en nieuwe tijden?

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Je kan hem als trial downloaden.. dan kan je prima voor jezelf uitmaken of het doet wat jij wilt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
DukeBox schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:46:
Je kan hem als trial downloaden.. dan kan je prima voor jezelf uitmaken of het doet wat jij wilt.
Ja maar dan heb ik weer een programma er bij en windows staat nu niet bekent als een besturingssysteem dat het fijn vind continu van alles te installeren en weer te verwijderen. (brengt schade aan, aan je register)

Ik hoopte dat er iemand ervaring heeft met deze adobe combi. :)

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Das voor een groot gedeelte niet meer van toepassing. De ms installer service schoont prima op en ander kun je ook nog previous state gebruiken als je er niet op vertrouwd.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
hmm iemand anders nog?
adobe maakt het niet makkelijk specifieke info te verkrijgen