Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben niet geheel zeker of ik dan wel een case moet kopen met voeding inclusief of apart. Voor zover ik de reviews bekeken heb zijn voedingen die bij een case geleverd worden vaak van een pover niveau, maar als ik er eentje apart wil kopen die in een Micro ATX case past vind ik in totaal maar 5 opties in de Pricewatch...

Wat zijn mijn opties hier, en wat raden jullie mij aan? Wat hebben jullie? Het belangrijkste blijft dat hij stil is...

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:56
In de meeste behuizingen met ruimte voor een micro atx moederbord past gewoon een standaard atx voeding.
Voor welke behuizing ben je een voeding aan het zoeken?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
De meeste voedingen die worden meegeleverd zijn inderdaad niet zo heel geweldig, maar het is volledig afhankelijk van welke case je wilt, wat je eisen zijn (o.a. qua geluids-productie) en wat je budget is uiteraard. Alles is mogelijk, maar alles heeft een prijskaartje.

iRacing Profiel

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Het gros van de kasten inclusief voeding zijn troep, net als de voeding die erin zit. Er zijn een paar uitzonderingen, maar een losse kast en voeding is eigenlijk altijd een beter idee.

Wil je echt advies, dan moet je wat duidelijker zijn wat voor case je zoekt, voor welk systeem.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Zoals gezegd past in de meeste behuizingen die mATX zijn een standaard voeding.