PS4 headset wireless zonder USB dongle of chatkabel

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 15:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik ben nu al enige tijd aan het zoeken op internet naar een wireless headset die ik kan connecten naar mijn ps4 zonder een usb dongle te gebruiken of een chatkabel die ik in mijn controller moet steken.

Ik heb op dit moment de turtle beach px4, maar om de chat werkende te krijgen zit ik elke keer met een kabel te prutsen die van mijn headset naar de controller loopt. Dit wil ik vermijden.

Nu ben ik al enige tijd aan het zoeken op internet, maar ik kom alleen maar headsets tegen die ik dan in de usb poort moet steken van de PS4. Dit wil ik ook niet omdat ik mijn PS4 erg stylish heb staan en ik het er gewoon niet vind uitzien als er allemaal kabels aan de voorkant in de PS4 zitten.

Als een headset stroom moet hebben van een usb poort is dat geen probleem, alleen als het maar niet van de usb poort is van de PS4. Is er op dit moment een headset die ik gewoon compleet draadloos kan connecten naar de ps4 zonder dat er kabels aan de voorkant uitsteken? Een optical kabel aan de achterkant is geen probleem, zolang het maar niet aan de voorkant uitsteekt.

Ik zat te denken aan de astro a50 of tb elite 800, maar die werken volgens mij ook allemaal met een kabel connectie naar de Ps4 usb, of een usb dongle in de ps4. Dit wil ik dus niet.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik voel mij zwaar misleid door alle info dat het compleet draadloos is, maar dan vergeten ze erbij te vermelden dat het gewoon een workaround is door een dongle in de usb poort te duwen.