Tweedehands iPad Mini, demo versie?

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 23:41

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Vandaag heb ik een tweedehands iPad mini retina gehaald, maar het modelnummer vind ik toch wel apart.

me785nf/a Dit is voor zover ik zie op google geen consumentenversie. Klopt dat? Zo ja, wat zijn dan de nadelen van zo'n versie? :(

Gulfstream G650

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
Nadelen zijn er in principe niet, maar ze zijn idd niet voor de consumentenmarkt. Alhoewel ze vaak wel uiteindelijk gewoon verkocht worden wanneer er een nieuwe versie van de Ipad uitkomt.
Demo modellen komen met een demoversie van IOS erop, maar dit is gewoon te verwijderen door een restore te doen in itunes. Daarna is het gewoon een normale Ipad mini met dezelfde functies enzo.
Misschien dat het invloed heeft op je garantie, als er nog garantie op zou zitten..

[ Voor 20% gewijzigd door Valinor op 25-12-2014 17:00 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:11
Hits op google leveren inderdaad demo modellen op inderdaad. Waar heb je hem gekocht ?

*Zoals D2FValinor al aangeeft maakt het voor de software niet uit.

[ Voor 48% gewijzigd door HKLM_ op 25-12-2014 17:21 ]

Cloud ☁️

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 23:41

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Downloader_NL schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:20:
Hits op google leveren inderdaad demo modellen op inderdaad. Waar heb je hem gekocht ?

*Zoals D2FValinor al aangeeft maakt het voor de software niet uit.
Ik had hem via Marktplaats gekocht. Het lijkt me verder een "gewone" iPad buiten het modelnummer om. Stonden deze demo-modellen in de winkels o.i.d.?

Gulfstream G650

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:30

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Winkels krijgen inderdaad speciale demomodellen. Dit is echter puur een softwarematig verschil. Je kunt een demomodel herstellen naar de normale iOS, of andersom een normaal model voorzien van demosoftware. Het is vrij normaal dat deze demomodellen na het uitkomen van een nieuw model iPad (met korting) verkocht worden. Als de iPad goed werkt is er dus niets om je zorgen over te maken :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SalimRMAF schreef op donderdag 25 december 2014 @ 18:08:
[...]

Stonden deze demo-modellen in de winkels o.i.d.?
Dit zijn inderdaad de modellen die in winkels als Mediamarkt en Dixons liggen. Zolang de iPad verder goed werkt maakt het niets uit. Garantie word wel lastig maar als deze al verlopen is boeit dat ook niet.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:51

RnB

Een dingetje met demo modellen is wel het feit dat het beeldscherm enorm veel branduren heeft gemaakt (tenzij het een vrij nieuw model is).
Geen idee of dat een groot probleem is met de huidige beeldschermtechniek, maar het zou mij afschrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-07 13:50
Daarbij liggen ze continue aan het stroom, kan voor de accu ook niet lekker zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 09:05
Over de stroom en accu zou ik me geen zorgen maken. Met de Apple batterijen kan je beter continu aan de stroomkabel hebben dan telkens te ontladen. Eens per zoveel tijd een keer ontladen is geen probleem. Batterij werkt met cyclussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat dacht je van de slijtage aan de knoppen?
Pagina: 1