Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kurzweil 3000 Demo - Craken

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
Ten eerste sorry ik wist niet in welk forum het moest ik dacht dat dit de meest geschikte was O-)

Wat is mijn probleem?
Hallo,
Ik ben Bas en me school wild dat ik met Kurzweil 3000 ga werken. Mijn ouders zijn noiet zo rijk en samen met me ouders heb ik net een goed genoege laptop kunnen kopen. Een vriend van me zij dat die Kurzweil 3000 wel kon Craken maar als puntje bij paaltje komt heeft die opeens geen tijd meer |:( en dan zeggen jullie als allemaal brave tweakertjes :+ je moet die software gewoon kopen. Ja dat had ik ook wel gewild maar me ouders kunnen 900 euro voor zon simpel programma niet ophoesten.

Wat is mijn vraag?
Ik heb een demo die de hele Pro editie bevat zou iemand voor mij van het programma de 30 dagen counter kunnen afhalen en dat je hem maximaal 200 keer gebruiken kan. Dit zou mogelijk moeten zijn omdat het de volledige software is.

Dankje als jullie me kunnen helpen _/-\o_,
Bas Sl.

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 13:20
Lijkt me raar dat een school gaat eisen dat je enkel die software mag gebruiken zonder dat ze het zelf aan een sterk gereduceerd tarief aanbieden? Owja, helpen bij iets illigaals mag niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door Farg0 op 25-12-2014 13:11 ]

• Bas_Sl
Farg0 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:11:
Lijkt me raar dat een school gaat eisen dat je enkel die software mag gebruiken zonder dat ze het zelf aan een sterk gereduceerd tarief aanbieden? Owja, helpen bij iets illigaals mag niet :)
Het is niet helemaal waar wat ik zeg de school zecht je moet dit doen of we moeten je waarschijnlijk een niveau lager zetten :F en nee helaas niet goedkoper en we moeten van school ook nog is de PRO versie kopen het mag niet de normale zijn. Dus ik zal het moeten ophoesten of is er misschien ergens anders iets waar ik het kan plaatsen?

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:12
Stuur ze een mailtje met de vraag of het voor studenten wel te gebruiken is, sommige software heeft gratis Od goedkope student licenties. En daar naast is het een raar verhaal dat de school dit van je eist..

• Bas_Sl
Barryvdh schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:47:
Stuur ze een mailtje met de vraag of het voor studenten wel te gebruiken is, sommige software heeft gratis Od goedkope student licenties. En daar naast is het een raar verhaal dat de school dit van je eist..
Het is juist voor school studenten en ze zeggen dat ze me juist al matsen voor 900 euro want voor normale verkoop is het 1000 ;(

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien ons beleid m.b.t. Licentie- of copyrightschendingen even lezen...

Kortom: lekker kopen of iets anders gebruiken. Wij gaan je hier in ieder geval niet mee helpen. (Valt overigens ook nog eens onder Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.