Toon posts:

Garantie gehardbrickte lg optimus g pro

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views

Verwijderd

Topicstarter
Eergisteren heb ik mijn telefoon gehardbrickt en na verwoedt het internet afspeuren voor een oplossing ben ik er achtergekomen dat het boven mijn pet is. Jtag'en en dat soort dingen. Gisteren dus opgestuurd naar bol.com, niks ter verliezen namelijk (en 2jaar standaard garantie).
Maar ik vraag me toch af of mensen hier ervaring hebben met het opsturen van gehardbrickte telefoons. Valt dit binnen de garantie? Als het namelijk meer dan 100€ gaat kosten koop ik liever zsm een nieuwe telefoon. Pas als je geen telefoon meer hebt merk je hoe gewend je er aan bent geraakt. Heb al een paar keer om me heen gegraaid, om er achter te komen dat mn telefoon weg is 8)7

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:54:
Eergisteren heb ik mijn telefoon gehardbrickt
Op dingen die je zelf sloopt heb je logischerwijs geen garantie.

Als je een telefoon goed bricked is er weinig verschil tussen 'hij doet het niet meer' en 'ik heb hem stukgeflashed'. Wat je de reparatietoko vertelt is je eigen morele afweging, maar ik vind dat als je aan het flashen slaat je ook goed moet weten welke risicos je loopt en de verantwoordelijkheid er zelf voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Heb je de telefoon tussen de inleverdatum en acht a zes maanden geleden gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:11

weebl

YARR!

Er zijn echt legio topics hier waarin mensen gedoe hadden omdat ze geen garantie kregen op hun smartphone omdat deze alleen al geflashed was, terwijl het echt een hardware-fout was. Laat staan dat je dit krijgt als ie ook daadwerkelijk is gehardbricked. Je gaat echt geen garantie krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

weebl schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:02:
Er zijn echt legio topics hier waarin mensen gedoe hadden omdat ze geen garantie kregen op hun smartphone omdat deze alleen al geflashed was, terwijl het echt een hardware-fout was. Laat staan dat je dit krijgt als ie ook daadwerkelijk is gehardbricked. Je gaat echt geen garantie krijgen...
Er zijn ook legio topics en nieuwsitems dat fabrikanten / leveranciers dit wel doen

oa Samsung:
nieuws: Samsung gaat gebrickte telefoons standaard onder garantie repareren

Er is dus een goede kans dat dit gewoon onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aangezien de TS de telefoon al opgestuurd heeft, is het een beetje kristallen bol-werk om te voorspellen wat de uitkomst gaat zijn. Pas als hij feedback heeft van bol.com (een ja of nee aangaande garantie) heeft een topic eventueel zin. Om te voorkomen dat er hier allerlei onnodige discussie gaat zijn hang ik hier tijdelijk een slotje aan, met het verzoek aan de TS om me per DM te verwittigen als hij het topic heropent wil hebben om de uitkomst te bespreken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.