Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Alleen voor ingelogde gebruikers: ook gasten kunnen het zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien bekende bug of misschien geen bekende, maar ik meld het toch maar.

Als je de code gebruikt dat alleen ingelogde gebruikers mogen zien, kunnen ook gewoon worden gezien door niet ingelogde gebruikers door een kleine omwege te maken. De tekst die alleen ingelogde mogen zien kunnen gewoon gelezen worden door niet ingelogde gebruikers door gewoon even naar de rss feed van de pagina te gaan kijken. 8)7

Bij mij werkt die truc allersinds in firefox 34. Met 1 van deze addons: brief en bamboo
En dan die addons zodanig instellen dat je de content ook meteen kunt lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 12:55 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Is dat zo?
Kan je daar een voorbeeld van geven? Want volgens mij werkt het alsnog alleen als je ingelogd bent. Let er wel op dat de standaard rss-url ook een 'rssId' bevat en dat we daaruit je account (en dus dat je 'ingelogd' bent) kunnen afleiden.

Ik zie in een anoniem scherm op deze url iig alleen maar vrij zinloze tekstjes bij de members-only tags:
http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1611937
Wat dus dit topic is:
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

Uiteraard werkt de members-only tag natuurlijk niet als je het zo post: Navi98 in "Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic" :P

Heb jij een voorbeeld waar het met bovenstaande informatie nog steeds mis gaat voor niet-ingelogde gebruikers (die dus geen rssId meegeven in de rss-url)?

Verwijderd

Topicstarter
Oké! Het werkt toch. In de rss-url stond een rssId. Zonder de rssId werkt de tags wel. Ik zal volgende keer beter testen voordat ik een bug post.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok, dan gooi ik 'm in het archief :)