Toon posts:

welke brander moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik wil een brander gan kopen.
Ik zag laatst een samsung 8x8x32.
Is dit een goede brander, of welke branders raden jullie me aan ( hij moet min. 8x4x32 zijn ).

Verwijderd

gebruik ff de search please. :)

Verwijderd

Euh, ik weet niet welke brander het beste is.... maar 8 speed is een beetje traag denk je niet ?

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 23:41 schreef Oltje3 het volgende:
gebruik ff de search please. :)
Geef gewoon ff antwoord joh :)

Ik ga zelf morgen een Lit-on kopen (12x10x40), als examen kado :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
idd, je kan beter een 12x burn proof kopen, daar heb je meer aan dan een 8x zonder burn proof.

En die Lite-On's kosten tegenwoordig ook nix meer

Verwijderd

ga voor burnproof! dit is echt een uitvinding hoor! heb zelf een plextor 16x10x40 burnproof
maar als ik bij andere mensen zie dat een lite-on het ook goed doet, kan je net zo goed wat minder uitgeven en zo'n 'goedkoop geval' kopen

het extra geld dat je uitgeeft voor burnproof verdien je wel weer terug met de cd's die je minder (hoop het wel) 'verkloot' :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 08:51 schreef Eddo het volgende:
ga voor burnproof! dit is echt een uitvinding hoor! heb zelf een plextor 16x10x40 burnproof
maar als ik bij andere mensen zie dat een lite-on het ook goed doet, kan je net zo goed wat minder uitgeven en zo'n 'goedkoop geval' kopen

het extra geld dat je uitgeeft voor burnproof verdien je wel weer terug met de cd's die je minder (hoop het wel) 'verkloot' :P
Dus de burnproof van lite-on zijn net zo goed als van plextor

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

yep de lite on

heb ik ook prima snelle brander voor weinig geld

Wat wil je nog meer??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Tja ik heb de lite on zoals je in mijn sig ziet, en hij doet het super en is niet duur ;)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Lite-on 12/10/40.
Heb ik ook, deze brander roelt.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-01 16:32
Ik wil binnenkort ook een writer kopen, maar volgens mij kunnen al die plexs, lites en yamaha's geen 90 en 99 minuten CD's branden. ;(
De Mitsumi CR4804 en LG CED 8080B/8083B kunnen dit wel als het goed is (ooit ergens gelezen). Kan iemand mij misschien een link geven van een review van deze writers (kan ze zelf nergens vinden). Want of deze writers bv burnproof ondersteunen weet ik niet, maar lijkt me wel noodzakelijk! *D

Graag een reactie.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

LiteOn is goed te doen,maar vergeet TEAC niet.
Alleen noemen ze het geen burnproof maar hebben ze er weer een crea andere naam voor verzonnen. TEAC kwam beter uit de test van LiteOn, en is maar een paar tientjes duurder. Zal misschien niet overal te krijgen zijn, maar check daarvoor de Pricewatch zou ik zeggen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Heb zelf een Aopen 12x10x32 met just link. Erg fijn brandertje. Als zeg ik het zelf. Kost nu iets van fl 350,-- dussss :+

• beest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 16:36
Op donderdag 14 juni 2001 11:17 schreef xmike het volgende:
Heb zelf een Aopen 12x10x32 met just link. Erg fijn brandertje. Als zeg ik het zelf. Kost nu iets van fl 350,-- dussss :+
Heb ik ook, de 1232A .
Prima fikkertje.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

lite on kan wel 90 min branden

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:00
:Z :)

Huanie 24x14x40 natuurlijk |:(

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Lite-on kan zeker wel 90min cd's branden!!

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
lite on rulez..

heel goed en vrij goedkoop..
285 piek voor 12 speed BP

Audi A8 W12 6.0

• Duckpower
  • Laatst online: 12:07
De Ricoh MP7125A die ik heb is ook goed en heeft JustLink! Heb 'm nu al een tijdje en nog geen een coaster. 8-)

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt ik weet genoeg
Ik zal die Lite-on 12x10x32 kopen }:0

• Hoicks
  • Laatst online: 16:03

Hoicks

Techno!

Ik heb ook een ricoh 12x10x32 en ik ben er echt tevreden over. Prima brandertje voor niet teveel geld dus.

• Kvn
  • Laatst online: 01-05 09:28

Kvn

Jah, Lite-On / Plextor :)

• I_stealth_I
  • Laatst online: 15:01

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb sinds enkele dagen ook een liteOn fikker 12x10x32 Burnproof, doet het als een trein! Voor die 280,- piek heb jij hééél veel brandplezier! :)

ik zie werkelijk geen enkele reden om een duurdere (plextor) te kopen.

/dev/null

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

nog even iets over 90 en 99 min. cd's! als je fikker kan overburnen, dan kunnen ze die ook aan en anders zal het aan de software liggen die je gebruikt... maar voor zover ik weet kan zowel lite-on als plextor die cd's aan!

ik zou wel eens precies willen weten wat nou echt het verschil is tussen lite-on en plextor fikkers?! gebruikt lite-on goedkopere onderdelen ofzo? want 200 piek prijsverschil is wel errug veel voor alleen een merknaam!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 02-05 23:29
Op donderdag 14 juni 2001 11:17 schreef xmike het volgende:
Das een perfect dingentje ja.. :7

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb 2 weken geleden de plextor 16 speed :P gehaald en die bevalt prima.

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt ik heb de lite-on 12x10x32 retail al besteld.
Pagina: 1