Help kan geen leuke rpg vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers ik zoek een rpg game voor de pc dat multiplayer is en dat je een eigen huis, mansion of stekkie heb die zelf kan inrichten of kan upgraden.
ik zoek geen games zoals de sims of van bovenaf echt een 3d spel.

alvast bedankt voor de reacties
groeten bn4live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:12
wat heb je zelf gevonden en waarom voldeed dat niet aan de verwachting?

[ Voor 181% gewijzigd door Cardinal op 24-12-2014 23:24 ]

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
ArcheAge. Wel een mmo.

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Verwijderd

Topicstarter
ik heb best wel wat spellen gevonden maar dat was een tijd gelden dus ik kan de titles niet opnoemen omdat ik dat allang ben vergeten maar bijvoorbeeld dat nieuwe spel wildstar alleen je moet permaand betalen
Cardinal schreef op woensdag 24 december 2014 @ 23:22:
wat heb je zelf gevonden en waarom voldeed dat niet aan de verwachting?

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me leuk ik ga het uitproberen

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Skyrim is meest voor de hand liggende optie met veel mods die veel mogelijkheden bieden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:19:
Skyrim is meest voor de hand liggende optie met veel mods die veel mogelijkheden bieden.
Het is alweer een tijdje dat ik Skyrim heb gespeeld, maar zit er tegenwoordig dan multiplayer in?

Een paar andere opties: Divinity: Original Sin
of om old school te gaan: Baldur's Gate I en II in de nieuwe HD vorm.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rockhopper schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:36:
[...]

Het is alweer een tijdje dat ik Skyrim heb gespeeld, maar zit er tegenwoordig dan multiplayer in?

Een paar andere opties: Divinity: Original Sin
of om old school te gaan: Baldur's Gate I en II in de nieuwe HD vorm.
ow multiplayer gedeelte even gemist lol nee dat zit er niet in. Wellicht TES online wel een optie maar of je daar ook eigen huis kan krijgen weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-12-2014 15:39 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:14:
lijkt me leuk ik ga het uitproberen
[...]
Veel succes ermee!

Veel ArcheAge servers hebben nu meer dan ooit ruimte beschikbaar of goedkoop te krijgen van andere spelers voor een eerste 16x16 huis. Zelf heb ik sinds deze kerstvakantie een 24x24 farmhouse met geweldig zeezicht en een aangrenzende 16x16 farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:45

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Lord of the Rings Online? :P Je kan i.i.g. wel een huisje kopen en inrichten. Daarnaast is ook Starwars The Old Republic waar je hetzelfde kan gaan doen. Beide free-to-play MMOs.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als het goed is komt dit jaar de beta van Pathfinder Online, dat wordt gezien als 1 van de meest 'sandbox' MMO's, alles in de game gaat playermade worden.

Voor de huidige games zijn er wel wat die eigen huisjes hebben, Aion, PW en AoC hebben eigen huisjes, maar daar hoef je buiten berg geld neer te leggen weinig voor te doen. (AoC wel mats etc). Rift heeft soortgelijk systeem, waar je met materials op een fixed locatie je gang kan gaan (daar zitten echt mooie creaties tussen).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2015 11:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

ik heb het vaak dat ik ze er leuk uit vind zien maar dan vallen ze uiteindelijk tegen. ik vind het dus handig als mensen goed vertellen wat leuk is of niet.

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
pray2win schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:20:
ik heb het vaak dat ik ze er leuk uit vind zien maar dan vallen ze uiteindelijk tegen. ik vind het dus handig als mensen goed vertellen wat leuk is of niet.
Het is nogal persoonlijk wat je leuk vind en wat niet, en je eisen zeggen ook weinig over gameplay.

Ik ben ook wel een liefhebber van RPG's, maar online en huizen bouwen boeien me juist het minste. De gameplay is voor mij veel belangrijker.
- Oblivion/Skyrim hebben naar mijn mening goede gameplay en op de PC kun je met mods/dlc ook nog huizen in elkaar knutselen.
- Fallout 3/New Vegas zijn vergelijkbaar met Oblivion/Skyrim maar hebben een andere setting. Waar je in Oblivion en Skyrim met zwaard en pijl en boog rondloopt heb je in Fallout geweren en is het een RPG met shooter elementen (of een shooter met RPG elementen ;) ).
- Mass Effect trilogie zijn ook geweldige games maar ook weer shooters/flinke actie en minder vrijheid dan bovenstaande games.

Nadeel van al deze games voor jou is dat er geen/weinig online mogelijkheden zijn. Mass Effect 3 kon volgens mij wel online, maar dan ben je echt deathmatch aan het spelen... de RPG elementen vallen online volledig weg als ik me niet vergis.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Je zou eens kunnen kijken naar het oude everquest2. erg uitgebreid, volledig online en voor zover ik me kan herinneren kon je daar ook je eigen huisje huren die je naar eigen smaak in kon richten.
Pagina: 1